OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Saako jostain lesjön jousia pelkästään eteen vai koko kierros ostettava..
-
- "Turbo"
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 14:09
- Paikkakunta: Ii
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Ei niitä taida saada. Itsekin sitä kyselin kun aluksi ajattelin, että pelkkä etupää riittää. Koko setti ostettava. Ellet käytettynä löydä. Tuon setin tuotenumero on 4577802.
Saabiton mies since 7/2022
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
kelpaisko 1,5 kierrosta lyhennetyt etujouset. keula todella "tonttiin" meininkiin!!!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Mites noi Motonetin tarjoamat "turbon" etujouset (tuotenumero: 67-5679). Eikös niissä ole madallusta ja ovat jäykemmät normijousiin verrattuna. Olisiko noi Lesjöforssit?
#5342
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
-
- "Turbo"
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 14:09
- Paikkakunta: Ii
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Onhan ne hivenen matalemmat kuin normivieterit. Saattaa jopa olla lesjöö-merkkiset (kysymällä selviää), mutta ei ne yhtä matalat ole kuin tuossa sarjassa, jonka numeron laitoin aikaisemmin.
Turbon jouset -20mm "vakiosta" ja nämä madallussarjan lesjööt -35mm. Ainakin näin ne mulle ilmoitti.
Turbon jouset -20mm "vakiosta" ja nämä madallussarjan lesjööt -35mm. Ainakin näin ne mulle ilmoitti.
Saabiton mies since 7/2022
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Ruottin pojat ovat kehuneet lesjö + monroe reflex yhdistelmää. Vakio aeron jousilla nuo iskarit tuntuu viiden kilometrin soratie kokemuksella aika jämäkiltä, vaikea sanoa onko suurta eroa alkuperäisiin iskareihin, muualla en ole vielä päässyt testailemaan.
Speedpartsilta näyttäis saavan madallusjouset erikseen eteen:
http://shop.speedparts.se/sv/prod/900-7 ... 79-93.html
Speedpartsilta näyttäis saavan madallusjouset erikseen eteen:
http://shop.speedparts.se/sv/prod/900-7 ... 79-93.html
#961
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Ei tainnu lesjöt kelvata
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Liian matalaks menee noilla laikatuilla. Pitää pcs:ltä kysellä.
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Etualalla oleva satkun keuliva olemus hieman häiritsee. Tarkoituksena olisi saada tuosta ainakin keulaa alemmas. Nykyisistä jousista ei ole tällä hetkellä tietoa, mutta miten tuollaisessa 2-ovisessa mahtaisia toimia takana turbon jouset ja edessä vaikka lesjö/kilen (tai muu valmistaja) madallusjousi.
Näille toki sitten kavereiksi vaikka Bilsteinin Sport iskaria ja powerflexin black series -puslia.
Näille toki sitten kavereiksi vaikka Bilsteinin Sport iskaria ja powerflexin black series -puslia.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
hyvät ja halvat lesjöt myytiin kevätkokouksessa
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Hirsch"
- Viestit: 963
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Aikanaan toimi hyvin taakse motonetin "kuormajouset" ja eteen lesjö-madallus. Tiedä sitten löytääkö noita kuormajousia vielä mistä, taitaa olla nykyisin saldot nollilla motonetissä. Vaihtoehtona tietysti eteen madallus ja taakse jotkut normikorkuiset ilmatäytteisillä apupalloilla. Pystyisi säätämään hieman tarpeen mukaan.haffu kirjoitti:Etualalla oleva satkun keuliva olemus hieman häiritsee. Tarkoituksena olisi saada tuosta ainakin keulaa alemmas. Nykyisistä jousista ei ole tällä hetkellä tietoa, mutta miten tuollaisessa 2-ovisessa mahtaisia toimia takana turbon jouset ja edessä vaikka lesjö/kilen (tai muu valmistaja) madallusjousi.
Näille toki sitten kavereiksi vaikka Bilsteinin Sport iskaria ja powerflexin black series -puslia.
Plussat Bilsteinin Sporteille, mutta uskoisin muunkin väristen kun mustien pu-puslien ajavan asiansa. Etenkin jos matala rengastus ja lähes joustamaton pusla, saattanee revetä helposti jostain noinkin "jäykällä" (ja osittain heikolla) kontruktiolla.
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Oon ymmärtänyt, että noita kuormajousia on käytetty enempikin combien kanssa, jonka takapää on ehkä hieman raskaampi kuin tällaisen 2-ovisen porrasperän. Siksi mainitsinkin tuon turbon jousen tuonne perään. Toisaalta jos tuonne myös laitan sen xx kg vaimennusmattoa voisi nuo kuormajouset sinänsä olla ihan hyvä vaihtoehto.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 963
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Paljon mahdollista että tuo kuormajousi on liian jämäkkä sedaniin. Onhan noissa toki vaihtoehtoina nuo vahvistetut ja turbo-jouset. Aina tosin on helpompi lyhentää kun jatkaa noita vietereitä...
Minkäverran sitten tuo pelkkä vaimennusmatto tuo painoa tuonne takapäähän, jos ei jo ole, akun siirrolla perään saanee jonkin verran tasapainotettua.
Ja kerran satkusta kyse, vetaritunnelien putsauksella saavuttanee vaimennusmaton laittoa vastaavan hyödyn...!
Minkäverran sitten tuo pelkkä vaimennusmatto tuo painoa tuonne takapäähän, jos ei jo ole, akun siirrolla perään saanee jonkin verran tasapainotettua.
Ja kerran satkusta kyse, vetaritunnelien putsauksella saavuttanee vaimennusmaton laittoa vastaavan hyödyn...!
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
-
- "Turbo"
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 14:09
- Paikkakunta: Ii
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Tuossa edellisellä sivulla on minun dropbox-linkki, josta voitte katsoa miltä Cabbe näyttää turbon takajousilla ja lesjöön madallusjouset edessä.
Vastannee suunnilleen porrasperää. Toki hieman raskaampi tämä avomalli ainakin 2d:hen verrattuna.
Vastannee suunnilleen porrasperää. Toki hieman raskaampi tämä avomalli ainakin 2d:hen verrattuna.
Saabiton mies since 7/2022
Re: OG900 + Lesjöforsin madallus. Olisko kuvia jollakin?
Kieltämättä hieman erikoisen näköinen asento cabbessakin. Taitaa se paras vaihtoehto siis olla tuohon 2-oviseen ihan täysi setti. Ekassa -85 3-ovisessa satkussa oli ainakin täysi Lesjön setti, eikä sekään lopulta pahassa asennossa tainnut olla.