Saabi puutuu...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Saabi puutuu...

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Eli vanha murheen ryynini Saab 900 T16 84`
Aukoo päätänsä minulle... hyi :evil:

Autolla kun ajaa ja jos painaa leivän lattiaan niin ahdot nousee 0.4Bar:iin
Ja jos painat kaasun vähän yli puolenvälin ahdot nousevat tuonne 0.6-0.7 Bar:iin... mutta tippuvat tonne 0.4 kierrosten noustessa yli->3500Rpm

Ja kysymys kuuluu johtuuko tuo ruikkuaminen Hall anturista...? jos johtuu niin hyvä huomenna tulee uusi... :wink:

Vai johtuuko se säädöistä... johtaako matkani tehopenkkiin säädättämään autoni...? Autossani on mitsun ahdin... :arrow: kesään...

Niin ja jos kaasun painaa pohjaan niin ahdot heiluvat 0.35-0.45 välissä joka on todella ikävää... :roll:
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

onko nakutusvaloa?
suurella toden näköisyydellä tulpat ja ennen kaikkea johdot :!: :!:
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Ei naputa... erittäin hyvät johdot ja muut hilppeet... :roll:
salomi
"Ruisku"
Viestit: 131
Liittynyt: La Joulu 18, 2004 22:27
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Saabi puutuu...

Viesti Kirjoittaja salomi »

Mulla oli tuossa CD:ssä vastaavanlaista ahtopaineiden seilausta viime kesänä. Ongelma korjaantui vaihtamalla hukkaportin kello. En tiedä mikä vika vanhassa kellossa oli, mutta sillä ei saanut säädettyä peruspaineita riittävän korkealle. Vaihdoin kellon jostakin t8:sta ja johan nousi ahdot punarajalle.

Arvaukseni on siis: peruspaineet liian pienet.
#1633
900 i16 -90 (ex poliisiauto) 392 tkm, 900 CD T16 -85 (ex maaherra-auto) 494 tkm, 9-3t -10 Biopower 104 tkm
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Jaha... pitäis kokeilla ottaa tosta vanhasta rikkinäisestä Garretista tota kelloa tuon Sa***nan mitsun tilalle...

"toivottavasti kesällä löytyy rahaa pääsis mitsusta eroon" :wink:
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

mitäs vikaa mitsussa on?
paljon herkempi kuin t3, tehojakin tuolla saa vajaa 300..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Jaa-a Mielipide kysymys... ite en mitsusta tykkää...
Ja hyvin todennäköisesti siinä on kello rikki...
Pitää vaihtaa vanhasta T03:sta jos se silloin toimisi... :wink:
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

saathan selville ohivuodattamalla kellolle menevää ilmaa, notta onko vika kellossa...
Ransu
"Hölösuu"
Viestit: 1185
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 18:43

Viesti Kirjoittaja Ransu »

Kuikas tuo ohivuodattamanen tapahtuu niinkun käytännössä...
Vastaa Viestiin