Mistä tietää vaihdelaatikon vaihteiden määrän 4 tai 5 pykäläinen.
käsittäkseni siinä koodissa ,mutta miten.
Vaihdelootan tunnistus
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
Re: Vaihdelootan tunnistus
Toinen numero, eli auton vuosimallista riippuen kolmas tai neljäs merkki. Esim. G34402 on nelivaihteinen, GM45706 viisivaihteinen. M tuli mukaan manuaaleihin joskus 1984 tienoolla.
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Morjens kävin kaivelee lootan esille.
G 45606 mikähän vuosimalli, ensiö.
Ostin vuosia sitten myytiin minulle uutena laatikkona.
G 45606 mikähän vuosimalli, ensiö.
Ostin vuosia sitten myytiin minulle uutena laatikkona.
http://www.twinsaabs.com/900_repair/tra ... y_info.asp Tuon mukaan 82-84 ja 6:n ensiö.
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Tech 2 china
Kiitos tiedoista.
Lootan ostin eräältä vanhemmalta herrasmieheltä jyväskylästä ajanut aina saabeilla oli ostanut jos tarvii, seisoi parikymmentä vuotta tallin hyllyssä.Hänelle myyty tehdasuutena laatikkona.
Näyttäis olevan turbon laatikko,kunhan laitetaan kiinni toivottavasti siinä on viisi pykälää.
Lootan ostin eräältä vanhemmalta herrasmieheltä jyväskylästä ajanut aina saabeilla oli ostanut jos tarvii, seisoi parikymmentä vuotta tallin hyllyssä.Hänelle myyty tehdasuutena laatikkona.
Näyttäis olevan turbon laatikko,kunhan laitetaan kiinni toivottavasti siinä on viisi pykälää.
Silmällä tunnistat eron siitä että 5-vaihteisen ensiöveto-osassa on oikealla kyljellään luukku, joka on 7:llä tai 8:lla M8-pultilla kiinni. Nelivaihteisen valu on erinäköinen, sillä kohtaa on vain valuun tehtyjä ripoja.
Eikös nopeus oteta vasemmalta vetarin ja tasauspyörästön välistä..
eiks se mittaa vetarin nopeutta.Käsitinkö minä oikein.Sen mitä pyörä pyörii eiks ole sama mitkä vaihteet on neli tai viis vaihteinen.
Tietenki jos mittari ja vaijeri välitys on erilainen.
Vai onko mahdollista että on erilaisia mittari välityksiä.
Luovuttaja on 87 .900 sillä 4 vaihteisella lootalla.
eiks se mittaa vetarin nopeutta.Käsitinkö minä oikein.Sen mitä pyörä pyörii eiks ole sama mitkä vaihteet on neli tai viis vaihteinen.
Tietenki jos mittari ja vaijeri välitys on erilainen.
Vai onko mahdollista että on erilaisia mittari välityksiä.
Luovuttaja on 87 .900 sillä 4 vaihteisella lootalla.