Poistettuani kytkimen suojakotelon epäilykseni varmistui - Työsylinteri ruikkii nesteet pihalle.
Selasin foorumia ja internetiä - Löytyi hyvä ohje Adam Malmcronalta kytkimen vaihtamiseen.
Nyt pitäisi saada nuo kynnet taitettua takaisin ja pidettyä siinä, jotta saisin tuon työsylinterin irti.
Adam Malmcronan kytkimen vaihto-ohjeesta
![Kuva](http://i64.tinypic.com/4rvn9t.jpg)
Oma Saab:
Tässä paineasetelma näyttää hieman erilaiselta kuin mitä olen nähnyt ohjeissa.
![Kuva](http://i63.tinypic.com/msbupy.jpg)
Tuonne mennee kuitenkin jonkinlainen rautalanka, alle joka pitää kynnet taitettuna.
Ajattelin kokeilla seuraavaa ohjetta Jusilta 99:iin koska kynsien taittaminen yksitellen ja rautalangan ujuttaminen vaikuttaa erittäin hankalalta mitä äsken yritin.
http://www.jus.liitin.net/saab/99/kytki ... tage1.html
Onko kellään viisaamalla tähän neuvoa tai varoituksen sanaa? Kytkinlevy on vaihdettu 30k km sitten, joten sitä en lähde nyt vaihtamaan samalla. Painelaakerin ajattelin vaihtaa koska se rutisee sitä pyöritettäessä.