Nostetaanpa tätäkin ketjua välillä.
Syyskuvaa, aiheena 2,1 mallia '92. Toinen kuva eri päivänä otettu, konepelti unohtui tottakai tuulilukkoon kuvauksen ajaksi.
http://aijaa.com/OaywNu
http://aijaa.com/BK1unL
Foorumin kaunein OG900
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 61
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2012 12:02
Re: Foorumin kaunein OG900
Tuossa pari turbotonta. Oma Saab on noista kahdesta tuo etummainen:
Kiitokset kuvasta Pohjalainen jr:lle
Kiitokset kuvasta Pohjalainen jr:lle
Re: Foorumin kaunein OG900
Nyt on jt:lläkkii siistin näkönen Satku! Pitäs pyrkiä samaan, kön itellä on nua kymmenen rupista yksilöä
Ei van onhan siellä pari hyvääkin kun elvytellä kerkeäisi.
Ei van onhan siellä pari hyvääkin kun elvytellä kerkeäisi.
Jäsen #3551
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
Re: Foorumin kaunein OG900
Kiitosta!
Kyllä tuohon 5-oviseenkin koriin tottuu, kunhan väri on tummimmasta päästä. Käyttöautona/veturina tuon moniläpisen kätevyys on huippuluokkaa.
Lapinpystykeula 900 GLi 3d '84 tars vielä kunnostaa kesäkäyttöön.
https://goo.gl/photos/xuAP8Jh3V9qFmCKA7
- Odottelee konservointihenkistä käyttökunnostusta.
Kyllä tuohon 5-oviseenkin koriin tottuu, kunhan väri on tummimmasta päästä. Käyttöautona/veturina tuon moniläpisen kätevyys on huippuluokkaa.
Lapinpystykeula 900 GLi 3d '84 tars vielä kunnostaa kesäkäyttöön.
https://goo.gl/photos/xuAP8Jh3V9qFmCKA7
- Odottelee konservointihenkistä käyttökunnostusta.
Jari "jt" Talvela
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 rallitribuutti * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
http://www.saab95.net/ * 95 STW '75 * 95E '70 "Hra 47" (rojetti) * 96 '71 "Battered Beige" * 96 '73 rallitribuutti * 96 '65 2t "Skorpan" (rojetti) * 9000 CS '97 *
Re: Foorumin kaunein OG900
Tässä nähdään taas sopiva yhtälö kilven numeroista liittyen auton malliin. Tuohon aikaan kun kilvet haettiin ensirekisteröinnin yhteydessä suoraan katsastuskonttorilta, niin virkailijan käsi saattoi pienellä ystävällisellä pyynnöllä ottaa pinosta juuri sopivasti sen mallimerkintää kuvaavan kilven. 900, 518, 520, 205, 405, 309, 740, 745 jne. Ei liene sattumaa, että noilla numeroilla olevia kilpiä sattui näkymään juuri ko.mallin autoissa. Hauskuus loppui toki 90-luvun alussa, kun kilvet nakattiin auton kyytiin jo maahantuontisatamassa.jt kirjoitti:Kiitosta!
Kyllä tuohon 5-oviseenkin koriin tottuu, kunhan väri on tummimmasta päästä. Käyttöautona/veturina tuon moniläpisen kätevyys on huippuluokkaa.
Lapinpystykeula 900 GLi 3d '84 tars vielä kunnostaa kesäkäyttöön.
https://goo.gl/photos/xuAP8Jh3V9qFmCKA7
- Odottelee konservointihenkistä käyttökunnostusta.
Re: Foorumin kaunein OG900
En ollut vielä ajokortti-iässä kun tuo läänikohtainen kilpisysteemi purettiin vuodenvaihteessa 89/90 (muistaakseni) mutta eikös ne kilvet haettu siihen aikaan poliisilaitokselta eikä katsastusasemalta? Muita mielenkiintoisia aikakauden ilmiöitä oli "myrkynostolupa" joka piti myös hakea poliisilaitokselta lennokkimoottorin polttoaineen hankkimista vartenBaas900 kirjoitti:
Tässä nähdään taas sopiva yhtälö kilven numeroista liittyen auton malliin. Tuohon aikaan kun kilvet haettiin ensirekisteröinnin yhteydessä suoraan katsastuskonttorilta, niin virkailijan käsi saattoi pienellä ystävällisellä pyynnöllä ottaa pinosta juuri sopivasti sen mallimerkintää kuvaavan kilven.
Re: Foorumin kaunein OG900
Sen takimmaisen moottorihan on pelkkää turboajt kirjoitti:Tuossa pari turbotonta. Oma Saab on noista kahdesta tuo etummainen: