Eli selkeä öljyvuoto tulee 300 tkm ajetun ysiysin öljypumpun o-renkaasta/kampuran stefasta. Onnistuuko tuo h-koneen öljypumpun o-renkaan vaihto irroittamatta konetta autosta? Onko siellä öljypumpulla muuta kuin se o-rengas tiivisteenä? Ilmeisesti kampuran hihnapyörä on irroitettava(?) ja samalla menisi luultavasti kampuran stefakin vaihtoon. Tuo stefa tarvitsee ilmeisesti samantyyppisen työkalun stefan paikalleen asettamiseen kuin vauhtipyöränkin pään stefa? Eli joku laippa tms millä painaa stefa paikalleen? Pitääkö kampiakselin pultti/mutteri avata alhaalta vai ylhäältä? Joku ohjekirja mainitsi jostain Saab -erikoistyökalusta jota tarvittiin öljypumpun takaisin asettamiseen, ilmeisesti pelkän o-renkaan vaihdossa tätä ei tarvita?
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)