Ja ei muuta kun lotto vetämään
Nyt on hinnat kohdallaan
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
eihän sitä ole edes alustasuojattu
tuohan joutaa suoraan museoon.
joskus aikoinaan huomasin siellä saman asian, ei riitä rahat ei siksi tonnarin ostinkin..
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Eiköhän nuo satkun ikäiset autot ole aika harvinaisia tuolla saksanmaalla, joten näiden kohteiden harvinaisuus nostaa hintaa... Saksassa OG900:t paalattiin jo 90-luvulla noin 5-vuotiaana, kun ne eivät kelvanneet autoilun kehitysmaahaan Suomeen, jossa satkuja oli muutenkin tarpeeksi
Eikös joku täällä foorumilla joskus uhonnut, että koska OG900 on edelleen maailmanhistorian paras auto, hän uskoo että sille olisi vieläkin markkinoita nykykippojen täyttämillä markkinoilla, ja hän ainakin ostaisi uuden OG900:n, jos sellaisen saisi tavallisen nykyauton hinnalla? Nyt olisi sauma täyttää lupauksensa, eihän tuolla hinnalla saa edes sitä edelleen markkinoilla olevaa maailmanhistorian toiseksi parasta autoa.
Jos ois käytännössä 5% ero myynti ja pyyntihinnoissa, silloin pysyi luottamus autoliikkeiden hinnoitteluun. Käytännössä heitot jopa 25%, hinnoissa pidetään ilmaa ehkä siltä varalta, että sisään vaihdettavasta voidaan tarjota reilummin
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.