900aero-84 kirjoitti:
Tai sitten pitää jossakin päin pelkästään Aero potkijaiset.
Juu tuota, ette malttais odottaa noiden suhteen viel hetken aikaa... tarttis saada airo alle!!!
Nii, ja Aero potkijaiset pidetään sitten Ikaalisissa, paikassa nimeltä "kolme Airoa" ...yritin ottaa viimeks kuvaa tuon paikan tienviitasta, mutta oli vauhtia hieman liikaa...
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Harmaan nähneenä voin todeta, että esim. ovet on edelleen erittäin hyvässä kunnossa tän ikäsessä autossa. Tää on ilmeisesti säilytetty pidempiä aikoja kerrallaan lämpimässä tallissa.
Tuo on muuten Aeroissa hyvä ominaisuus, etteivät ruostu altapäin niinkuin satkut yleensä, helmamuovit suojaa erittäin tehokkaasti ovia/helmoja alhaaltapäin.
Harmaan nähneenä voin todeta, että esim. ovet on edelleen erittäin hyvässä kunnossa tän ikäsessä autossa. Tää on ilmeisesti säilytetty pidempiä aikoja kerrallaan lämpimässä tallissa.
Tuo on muuten Aeroissa hyvä ominaisuus, etteivät ruostu altapäin niinkuin satkut yleensä, helmamuovit suojaa erittäin tehokkaasti ovia/helmoja alhaaltapäin.
Joskus suojaa ja joskus ei, omassa mustassa aerossa ei ainakaan suojaa.
Hiukan menee nyt aiheen ohi, mutta myöntääkö "Tri-Lo" laitoksen vieressä seisseen sinisen CC-turbon siirtokilvillä omakseen?
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
päällepäin saattaa näyttää hyvältä, mutta kun ottaa helmat pois niin karu totuus paljastuu. Isällä ainakin löytyi pari ruostereikää helmojen alta piilosta. Johonkin varmaan jääny pieni rako, josta kosteus ja moska päässyt sisälle ja vuosien saatossa tehneet tehtävänsä. Eli kannattaa välillä ottaa ne pois ja tarkistaa, mikä on tilanne.
Se on tietysti totta, että kiveniskuja ne estävät, mikä on vain hyvä asia.
Kesti muutaman minuutin ennen kuin tajusin useammankin kerran ajelleeni UTA-900:n perässä (jos ei muisti ihan petä). Espoonlahti-Latokaski seutuvilla???
Miten on muuten värjätty mustan maski - näyttää erehdyttävästi "kromatulta" kuten uudemmissa turboissa ja classikissa.
roilo kirjoitti:Kesti muutaman minuutin ennen kuin tajusin useammankin kerran ajelleeni UTA-900:n perässä (jos ei muisti ihan petä). Espoonlahti-Latokaski seutuvilla???