On se ainakin minulleRansu kirjoitti:Ei kait tuo mikään harvinaisuus ole?Pohjoisen Saabisti kirjoitti:https://www.ebay.com/itm/1985-Saab-900- ... 9#viTabs_0
Ei muuta huutamaan tommonen harvinaisuus isolla H:lla Jenkeistä.
Olis kyllä hieno saada tämmösiäkin harvinaisuuksia lisää Suomeen. Ketuttaa niin vietävästi, että ei omat rahkeet riitä.
Vai onko?
Omassa pihassa makaa tuommoinen 4D T16...

viewtopic.php?f=51&t=185557
Siks toisakseen olen jo semmoista pitkään etsinytkin eikä tunnu löytyvän sieltä kuuluisan kivenkään alla
 Myynti ilmoituksen tänne vasta laitoin, mutta muutenkin olen jo pitkään etsinyt vähän joka paikasta.
   Myynti ilmoituksen tänne vasta laitoin, mutta muutenkin olen jo pitkään etsinyt vähän joka paikasta.Toivottavasti ei kukaan vedä herneitä nenään tämmöisestä ostamisen mainostamisesta

Tämä tulee minulle käyttikseksi.
 Tämä tulee minulle käyttikseksi. 

..eikä vain harrasteautoksi vaan ihan luotettavaksi käyttikseksi, jonka korkeahkolla kaupunkikulutuksella ei ole mitään merkitystä kun kokonaistalous on kohdallaan. Ja mitä satkun päästöihin tulee niin maalima pelastuu kun ajaa pitkäikäisellä vanhalla autolla, eikä osta uutta parin vuoden välin.
  ..eikä vain harrasteautoksi vaan ihan luotettavaksi käyttikseksi, jonka korkeahkolla kaupunkikulutuksella ei ole mitään merkitystä kun kokonaistalous on kohdallaan. Ja mitä satkun päästöihin tulee niin maalima pelastuu kun ajaa pitkäikäisellä vanhalla autolla, eikä osta uutta parin vuoden välin.