Tällästä sieltä sitten tuli:
Öljyvuoto: en tehnyt sille mitään ennen katsastusta kun en tiennyt kuinka tarkkoja ovat. Olin aikeissa putsata ulkoisesti öljyjä pois, mutta unohtui/en ehtinyt. Menen tässä nyt pyyhkimään öljyt pois ja sitten koittaa hahmottaa mistä vuotaa. Ja mietin kanssa että onko tommosessa tiivisteiden pelastus -aineessa mitään järkeä (tämmösessä autossa)? Katoin öljyn tasoa tänään ja noin puoleen väliin oli mennyt siitä, kun viikko sitten oli vaihdettu öljyt. Ajoa sen jälkeen kertynyt n. 450km. Ja ihan kivan lammikon oli jättänyt työpäivän aikana. Auto tosin oli loivahkossa mäessä, joten en tiedä miten paljon vaikutti.
Pyörän kotelon murtuma/vääntymä oli siinä kohdassa, johon ne metallihärpäkkeet laitetaan, kun testataan pallonivelet. Muistaakseni.
Apukuskin lattiassa pehmeää. En osaa hitsata eikä ole välttämättä mitään paikkaa jossa hitsatakaan.
Laakeri alkoi inisemään 500m ennen katsastuskonttoria ja kolinaa ilmeni, kun katsuri pyöritti rengasta. Olin kyllä miettinyt aikasemminkin, että jotain siellä kolisee.
Oikeassa takarenkaassa ei ollut kuin yksi nasta.
Oikeassa etuvalossa aika haalea heijastuspinta. Pystyykö/onko noita järkeä putsata vai hankkiiko vaan suoraan "uuden" tilalle?
Vasen sivuvilkku ilmeisesti oli pimeänä katsastuksessa. Edeltävänä iltana olin vaihtanut oikean sivuvilkun polttimon. Vasen sivuvilkku kuitenkin korjautui itsestään tänään.
Vetarin suojakumin kiinnitys näköjään jäänyt auton myyjän osalta vähän puolitiehen? Myyjä nimittäin vaihtoi oikean vetarin juuri ennen myyntiä. Miten tuommoisen sitten saa takas kiinni kunnolla?