No niinpä. Ei vaan löydy taskusta tommosta summaa kovin usein. Ja kolkkia en kyllä ole myymässä vielä.Baas900 kirjoitti: ↑Su Tammi 19, 2020 13:51Ostaa kerralla sen 1500-2500e satkun, niin ei tarvitse heti värkkäillä. Ainakaan isosti.
Ostohinta isompi joo, mutta jos parin satasen autosta haluaa hyvän, niin ulkopuolisella teetettynä tonnilla ei paljoa saa..
https://huutokaupat.com/1693745
Tämä edelleen huudettavana.
Yksi vaihtoehto periaatteessa voisi olla käydä hitsaamassa entisen pomon luona / koittaa saada hitsaus teetettyä sitä kautta kaverihintaan tässä kevään mittaan. Sitten moottorin ehkä jos vaihtaisi kokonaan "uuteen"? Jos ostaisi jonkun purkuauton missä hyväkuntoinen kone. Olisikohan se kivuttomampaa kuin nykyisen koneen läpikäynti ja tiivisteiden vaihtaminen? Toisaalta kaikki tiivisteet vaihtamalla voisi saada vielä pitkäikäisemmän koneen ellei löydä jotain konetta halvalla joka on hiljattain rempattu.. Mitä sanoo raati?
Niin ja en ilmeisesti vielä sanonutkaan että sain satkulle siirtoluvan koko Suomeen "korjaamolle siirtoa" varten 18.4.2020 asti. Joten pääseehän se sittenkin ajoon vielä!