Niin ja venakopassa lukee 16 valve. Eipä niistä voi erehtyä sitten ku pääsee näkemään
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
Kiitos tarjouksesta! Vähän turhan kaukana. Laitoin tuonne markkina-alueelle viestiä, jos joltain löytyisi valmiiksi purettuja ja voisi lähettää tai sijaitsee muuten tällä seudulla. Mutta mietitään vielä Espoossa ajoa, jos ei muualta löydy.vilhosyvis kirjoitti: ↑Ke Maalis 18, 2020 22:10Multa löytys. Saat kyllä itse tulla purkamaan autosta, joka sijaitsee Espoossa. Auto menossa seuraavaan osoitteeseen, pian ja jos kiinnostaa ja pystyt tulla niin pitäisi kans kysyä tämän auton ostajalta mitä on mieltä![]()
Puran tuosta minun purku-satkustani alkuperäisten suunnitelmien vastaisesti kojelaudan pois kokonaan (eli myös mittariston), joten jos et siihen mennessä ole löytänyt mittaristoa, niin voidaan alkaa hieromaan kauppoja. Lähipäivinä koitan alkaa purkamaan tota kojelautaa, jos säät sallii. Autossahan ei ole ovia tai penkkejä enää jäljelläTLinden kirjoitti: ↑To Maalis 19, 2020 16:58Kiitos tarjouksesta! Vähän turhan kaukana. Laitoin tuonne markkina-alueelle viestiä, jos joltain löytyisi valmiiksi purettuja ja voisi lähettää tai sijaitsee muuten tällä seudulla. Mutta mietitään vielä Espoossa ajoa, jos ei muualta löydy.vilhosyvis kirjoitti: ↑Ke Maalis 18, 2020 22:10Multa löytys. Saat kyllä itse tulla purkamaan autosta, joka sijaitsee Espoossa. Auto menossa seuraavaan osoitteeseen, pian ja jos kiinnostaa ja pystyt tulla niin pitäisi kans kysyä tämän auton ostajalta mitä on mieltä![]()
Joo, lämpösuojakäppyrä on kasitappisen varuste, on tulppien ja pakosarjan välissä. 16-tappisessa on siis lähinnä koristeena sellainen peitepelti.
Taitaa 30-vuotiaan satkun autoverovalitusaika olla mennyt jo umpeen eikä kokonaismassassa lie juuri eroa, niin ei näy ajoneuvoverossakaan. Eli mitään veroteknistä etua ei ole tulossa, tietojen oikeellisuus olisi muuten tietty kiva asia.
K-jet ja katalysaattori voi olla hankala saada päästömittauksesta läpi. Sullakin tuntuu tyhjäkäynti olevan koholla