Yllättävän hienoa tekniikkaa 80-90-luvun piirisarjoilta. Pitää kokeilla tuon ohjeen mukaisesti nakutustunnistimen toiminta, jos siinä olisi vikaa ja iskenyt tuon kiinteän myöhälle säädön. Luulisi kyllä toisaalta, että tästä olisi tullut vikakoodia, joten luultavasti vika löytyy muualta.
Edit: lisää kysymyksiä tulvii;
Ajoin koneen käyntilämpöiseksi moottoritiellä ja tuijotin auton sammutettuani pimeässä pari minuuttia ilmamassamittarin lankoja, eikä näkynyt hehkumista. OBD:ssa on kuitenkin olemassa vikakoodi
12242 - Air mass meter burn-off function fault , joka ei kuitenkaan itselläni ole muistiin tallentunut. Onko muita keinoja todeta IMM toiminta/toimimattomuus?
Edit 2:
http://townsendimports.com/Web/tuneup_folder/amm.htm
lieköhän LH 2.4.2 IMM toiminnaltaan kovinkin samanlainen, juuri tuollaista oireilua on ollut aina kylmällä koneella