Satku törmäystestissä.
Satku törmäystestissä.
Noo, tuli tänään taas Satkulla jäällä kruisailtua.
Siinä sitten Sierran kans mentiin kylkikyljessä, ja molemmat pyörähti penkkaan ja Datsun Finni 80km/h Satkun kylkeen
Tuloksena: Saabisti n.10cm apparin puolelta ovet sisään ja vanne kieroon.
Finnistä lehtijousi takaa poikki, Kartaani irti, vanne likkuun, etulokari kurttuun, Takapyörä siirti 30cm taaksepäin.
Edit: Tässä tapauksessa oli turvallista olla Saabin ohjaamossa
Siinä sitten Sierran kans mentiin kylkikyljessä, ja molemmat pyörähti penkkaan ja Datsun Finni 80km/h Satkun kylkeen
Tuloksena: Saabisti n.10cm apparin puolelta ovet sisään ja vanne kieroon.
Finnistä lehtijousi takaa poikki, Kartaani irti, vanne likkuun, etulokari kurttuun, Takapyörä siirti 30cm taaksepäin.
Edit: Tässä tapauksessa oli turvallista olla Saabin ohjaamossa
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
No, eipä tuo haittaa kun tuo Satku toimii pelkästään Jäärata-autonaJohnny V4 kirjoitti:No mahtoi olla jysäys, hyvä kuitenkin ettei käynyt kuinkaan. Taitaa saappikin olla korjauskelvoton, jos tosiaan 80 km/h tuli kylkeen.
Ei onneksi kenelläkkään käynyt mitenkään, mutta on Saabi vaan lujaa tekoa. Finnin tilanne oli huomattavasti tukalempi
Pitää yrittää kuvakin laittaa tuosta Satkun kyljestä.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
nyt täytyy kyllä tuota toista ruotsalaista kehua vielä paremmaksi, tosin ainoastaan vain tuossa romurallin pelti kestävyydessä! ovia siitä ei saa millään sisälle, niissä kun on ne jumalattoman isot putket ovissa, puskuritkin ovat aika tukevat... ei ole helppoa ajaa sunnyllä kun pari tuommosta 240 aovlov tulee kyljistä sisään, on aika ahtaat paikat!!! sentään niistä volvoista tuntuu raidetangot aika helpolla hajoavan
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Turboni meni sellaiseen kuntoon, ettei oikein ollut varaa korjata, oishan siitä saanut pelin, mutta rahaa se olis syönyt.. 80km/h mentiin ojaan, ensin etupää ja sitten kolahti vielä takapääkinJohnny V4 kirjoitti: Taitaa saappikin olla korjauskelvoton, jos tosiaan 80 km/h tuli kylkeen.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Luokkakaverilla oli AMK-aikana kumipuskurinen 900i (muistaakseni) jäärata autona. Ajoivat sitten jääradalla ja luokkakaveri veti Saabillaan kaverinsa turbo-Cherryn kylkeen. Saabi painui noin 20 senttiä Cherryn kylkeen ja siihen Saabiin tuli kuulemma särö toiseen ajovalonlasiin. Ja oli ollu Cherry-kuskin pää melkoisessa liikkeessä, kun ajoivat kypärät päässä ja hanttarin puolelle kolaroidusta meni kuskin oven lasi rikki.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
on tullut testattua saabin kolari kestävyyttä hirveen kerran ja pelto99:lä useemmankin kerttaa kaverin satkun perään ja lumi kasaan. kyllä vanha jo loppuun ajettu saabi palvelee jää/pelto rässinä mainiosti sillä kolme vuotta on ajettu samoilla 99 ja 900:sella pellolla eikä juurikaan mitään ole mennyt rikki satkun mittarissa 450tkm ja tupla ysin 340tkm hyvin menee vieläkin lähtee käyntiin aina pakkasesta kuin pakkasesta. ollaan lytisteetty etu jarruilta letkut kasaan ja takana nastattomat renkaat niin luisto on radalla aivan mieletön. moni muu auto tuskin kestää hyppyristä ajoa ja tälläistä rääkkiä näin pitkään kuin saaab.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: Satku törmäystestissä.
Mistä nuo kipinät tulevat molempien päiden yläpuolella?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu