Osan nimi ja merkitys hiukkasen hukassa
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=573J-ani kirjoitti:Oma arvaus meni sitten ihan väärin. Minkäs näkönen mötikkä se on se täyskaasurikastuksen kytkin?
Tossahan tommonen jus:n laittama kuva
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Täyskaasurikastuksen kytkin on muistaakseni sellainen musta alipainekellon näköinen vehje joka sijaitsee bensansuodattimen kyljessä. Itsellä oli sellainen entisessä ruiskutetussa 900 kaasarissa.J-ani kirjoitti:Oma arvaus meni sitten ihan väärin. Minkäs näkönen mötikkä se on se täyskaasurikastuksen kytkin?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Minä en ihan oikeasti hämmästy enää juuri mistään saabin innovaatioista, niin paljon ihmeellisyyksiä olen saabismiin sairastumisen jälkeen kohdannut. Jokusen kerran tosin joutunut kiroamaan ruotsalaiset insinjöörit alimpaan kerrokseen, lähinnä nyppii aivan epäloogiset mutteri/pulttikoot, "tuossa on 13mm kanta, mut vieressä onkin 12mm, vastapuolella tietysti 14mm mutteri". Hieman karrikoitu esimerkki, mutta ton tyyppisiä on tullu vastaan useasti, toki en tiedä kuinka paljon kompissa on alkuperäistä ja kuinka paljon "ranejen" puuhasteluja, kun on noin 15 omistajaa ennen minua. :)Teemu kirjoitti:Tuo on "roll-over" venttiili.
Eli semmonen venttiili joka estää bensan valumisen tankista, jos auto menee katolleen 8OReetu kirjoitti:Heh..ajateltu sellainenkin jo valmiiksi Arvaa uskonko?
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Lentokoneteollisuus?
NO. Ehkä Saab on halunnut ylläpitää lentokoneteollisuus-perinteitä, ja estää mm. eri mutteri/ruuvi -kokoja käyttämällä osan asennusmahdollisuuden väärin. Sama pätee aika hyvin myös sähköliittimiin, jos erilaisia kytkentöjä halutaan ehkäistä? Itse ainakin olen saanut irrallaan olleen kojetaulun toimivaksi omituisen pienillä kytkentäkokeilluilla