Onko og900 sisätilanlämmitin tarpeellinen kun saunanakin kuullut näitä mainostettavan mitenkäs lohkolämmitin, osassa näyttää olevan ja osassa ei
Itse tykkään käyttää sisätilanlämmitintä vaikka nopeasti lämpeneekin tosi kuumaksi. Säästyy raappaamiselta. Lohkolämmittimiä on tietääkseni suurimmassa osassa satkuja. Voin myydä Calixin jos on tarvetta.
Olen kuullut että sisätilan lämppäri tois ylimäärästä kosteutta puhaltaessaan. Ite oon ainaki pärjänny ilman
"Jag har en Saab" på finska "Olen mieleltäni sairas, en saa julkisesta terveydenhuollosta apua ja nyt pihani on täynnä autoja"
8 kpl Saabeja (tällä hetkellä)
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Oisko jollakin tietäjällä mahis heittää 1.7l Triumphin moottorin kannenpulttien kiristykseen nopee to do-lista? Korjaamokäsikirja on että oikea järjestys ja momentit löytyy, mutta meneekö itse suoritus tyyliin venakoppa irti ja kiristäen vai onko useampi työvaihe edessä?
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Oisko jollakin tietäjällä mahis heittää 1.7l Triumphin moottorin kannenpulttien kiristykseen nopee to do-lista? Korjaamokäsikirja on että oikea järjestys ja momentit löytyy, mutta meneekö itse suoritus tyyliin venakoppa irti ja kiristäen vai onko useampi työvaihe edessä?
Eiköhän tuota konetta koske samat säännöt kuin muitakin. Elikäs kiristysjärjestyksen mukaisesti yksi pultti kerrallaan löysälle ja väännetään annettuun momenttiin yhtäjaksoisesti kiertämällä. Oletan ettei tuossa vielä mitään kulmakiristyksiä ole.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Oisko jollakin tietäjällä mahis heittää 1.7l Triumphin moottorin kannenpulttien kiristykseen nopee to do-lista? Korjaamokäsikirja on että oikea järjestys ja momentit löytyy, mutta meneekö itse suoritus tyyliin venakoppa irti ja kiristäen vai onko useampi työvaihe edessä?
Eiköhän tuota konetta koske samat säännöt kuin muitakin. Elikäs kiristysjärjestyksen mukaisesti yksi pultti kerrallaan löysälle ja väännetään annettuun momenttiin yhtäjaksoisesti kiertämällä. Oletan ettei tuossa vielä mitään kulmakiristyksiä ole.
Sitä tossa koitin artikuloida, että itse kiristäminen onnistuu oikein kyllä kun on tuo korjaamo-opas missä ne lukee, mutta siinä ei ollut erikseen koko toimenpidettä kuvattuna että mitä pitää purkaa yms. Että jos sen joku kertoisi että mitä pitää tehdä
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Perimätiedon mukaan tohon on kansiremppa tehty ja näyttää hikoilevan apparin puolen reunasta, erityisesti Jakopää kulmasta. Aattelin että kokeilisi kiristää ennen kansiremppaan ryhtymistä.
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Purkuauton jarrulevyt osoittautui mitoissaan oleviksi mutta... tuollaista syöpymää syntyny.. kamera antaa aika positiivisen kuvan asiasta... mutta ... käyttöön tuollaisenaan??? sorvin kautta ???? roskiin ???
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659