Uusi perheenjäsen: 900T8 -85 2d sedan 5-speed
-
- "Kaasari"
- Viestit: 33
- Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 16:39
- Paikkakunta: Tampere
Uusi perheenjäsen: 900T8 -85 2d sedan 5-speed
Väriltään hopea. Sen verran katsoin konehuoneeseen, että näytti olevan välijäähdytetty (lienee kaikki tuon ikäiset?).
Omistaja väitti, että on turbovikainen, käy huonosti eikä ollenkaan pienillä kierroksilla, vaan joutuu polkeen kaasua kunnolla, että pysyy käynnissä??
Ei pystynyt toteamaan itse, kun ei ollut akussa potkua yhtään, eikä kaapeleita mukana.(tämä kun oli tällainen ohimennen tehty "löytö", ihan muissa asioissa hesassa, ja satuin näkemään parkkiksella ja eikun langat omistajalle, ja kaupathan siitä tuli)
Kaarissa sanomista, kaikissa, bensatankin luukku mätä, ovet kohtuulliset, sisusta TOSI hyväkuntoinen, jopa kuskin jakkara kuin uusi, kattoverhoilu hiukan irti kattoluukun ja takalasin välistä, ajettu 247tkm, defan joku pömpeli konsolissa ja haaroja pellin alla, se hiukan isompi takasiipi, tykit hyvillä talvirenkailla, oli jopa kromimaski keulalla ehyt turbomerkillä, lisäpitkät tosin pilasi tämän näkymän. Leima mennyt umpeen tämän kuun alussa.
Täytyy hakea uusi perheenjäsen pian kotiin, että pääsee tutkimaan tarkemmin yksityiskohtia. Toivottavasti on tippa linssissä-myydyn tupliksen veroinen tämä satku...
Omistaja väitti, että on turbovikainen, käy huonosti eikä ollenkaan pienillä kierroksilla, vaan joutuu polkeen kaasua kunnolla, että pysyy käynnissä??
Ei pystynyt toteamaan itse, kun ei ollut akussa potkua yhtään, eikä kaapeleita mukana.(tämä kun oli tällainen ohimennen tehty "löytö", ihan muissa asioissa hesassa, ja satuin näkemään parkkiksella ja eikun langat omistajalle, ja kaupathan siitä tuli)
Kaarissa sanomista, kaikissa, bensatankin luukku mätä, ovet kohtuulliset, sisusta TOSI hyväkuntoinen, jopa kuskin jakkara kuin uusi, kattoverhoilu hiukan irti kattoluukun ja takalasin välistä, ajettu 247tkm, defan joku pömpeli konsolissa ja haaroja pellin alla, se hiukan isompi takasiipi, tykit hyvillä talvirenkailla, oli jopa kromimaski keulalla ehyt turbomerkillä, lisäpitkät tosin pilasi tämän näkymän. Leima mennyt umpeen tämän kuun alussa.
Täytyy hakea uusi perheenjäsen pian kotiin, että pääsee tutkimaan tarkemmin yksityiskohtia. Toivottavasti on tippa linssissä-myydyn tupliksen veroinen tämä satku...
-
- "Kaasari"
- Viestit: 33
- Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 16:39
- Paikkakunta: Tampere
Sama auto. Juu halpahan se oli kun saippuarasia. On vaan hieno korimalli mielestäni. Itsekin epäilin tota turbojuttua, kun myyjä alkoi vesistä selittämään, mutta tuo hintahan ratkaisi. Taitaa olla edessä kannen nosto pois ja katsoa mitä lienee syönyt, luulen että sieltä löydämme vastauksen.
On kivempi saada ensin tekniikka pelaan ja sitten syventyä siihen koriin.
Kyllä siinä vielä askaretta on ennenkuin edes liikkuu, mutta kalu siitä tehdään.
Myyjä mainitsi kyllä, että oli pörssissäkin ollut, ja olin ihmeissäni, kun ei kukaan meikäläisistä ollut hakenut pois, onhan tuossa vaikka vara-osiksi kalliita osia, mutta se purkupelko pois, nyt pääsi hyvään kotiin.
Pistän hakureissulta kuvaa kunhan opettelen tuon linkittämisen ja tietenkin kun saan tehtyä sen hakureissun tässä joku päivä.
On kivempi saada ensin tekniikka pelaan ja sitten syventyä siihen koriin.
Kyllä siinä vielä askaretta on ennenkuin edes liikkuu, mutta kalu siitä tehdään.
Myyjä mainitsi kyllä, että oli pörssissäkin ollut, ja olin ihmeissäni, kun ei kukaan meikäläisistä ollut hakenut pois, onhan tuossa vaikka vara-osiksi kalliita osia, mutta se purkupelko pois, nyt pääsi hyvään kotiin.
Pistän hakureissulta kuvaa kunhan opettelen tuon linkittämisen ja tietenkin kun saan tehtyä sen hakureissun tässä joku päivä.
Menee vähän OT, mutta tuossa Vantaanlaakson paikkeilla, Vanhan Nurmijärventien varressa olevan varaosa/ korjaamon pihassa on yksi pystykeula 3D 8Tic satku.
Aikas rapeassa kunnossa, mutta ois pelastettavissa vielä. Siinä on kaikki herkut cruisea myöten. Kuulemma toimii kaikki??? Jos ei muuta, niin ainakin siitä saa hyvää pisteosaa.
Vakiopaikat ruosteessa. Viininpunainen päältä ja sisältä...
Hakekaa harrastajat pois. Itse ostaisin, mutta tallipaikka tulee täyteen niin nopsaan
-H-
Aikas rapeassa kunnossa, mutta ois pelastettavissa vielä. Siinä on kaikki herkut cruisea myöten. Kuulemma toimii kaikki??? Jos ei muuta, niin ainakin siitä saa hyvää pisteosaa.
Vakiopaikat ruosteessa. Viininpunainen päältä ja sisältä...
Hakekaa harrastajat pois. Itse ostaisin, mutta tallipaikka tulee täyteen niin nopsaan
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
-H-
-
- "Kaasari"
- Viestit: 33
- Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 16:39
- Paikkakunta: Tampere
Ny o haettu vihdoin. Siirtolappu oli jo kaupungin toimesta istutettu peiliin, ja määrätty siirtopäiväksi 13.3 (joskus käy tuuri).
Hirveiden lumitöiden jälkeen saatiin kärryn päälle ja eikun kotiinpäin.
Ainoa huono asia hakureissusta on että jäi lähtötiimellyksessä kamera kotiin, ei saanut ikuistettua "helmestä" kuvia, mutta käyn räppäämässä
pari kuvaa kyllä tässä lähipäivinä niin saisin tännekin nähtäväksi.
Saimme Saabin käymään paikan päällä, mutta ei käynyt kuin kahdella tai kolmella mukilla, joten ei sen enempää rääkätty vanhusta. Vein kotikonnuille tultuani suoraan kaverin halliin, ja tutkailtiin sen verran vielä siinä iltasella, että analyysi saatiin tehtyä. Kansi-tai kansipahvi tai molemmat, sylkee nesteet mäelle kannen ja lohkon välistä jostain, turbossa ei tod.näk. mitään vikaa, ja coolerikin näytti oikein hyvältä.
Tod. näk. tänään kansi irti niin sit tiedetään taas enemmän, toivottavasti on pelkkä pahvi (toive-ajattelua). Kun nyt saadaan ensin käymään kunnolla ja konehuone kuntoon, niin pääsee syventyyn koriin, näytti olevan jonkun verran hitsaamisen iloa kevätilloiksi.
Hirveiden lumitöiden jälkeen saatiin kärryn päälle ja eikun kotiinpäin.
Ainoa huono asia hakureissusta on että jäi lähtötiimellyksessä kamera kotiin, ei saanut ikuistettua "helmestä" kuvia, mutta käyn räppäämässä
pari kuvaa kyllä tässä lähipäivinä niin saisin tännekin nähtäväksi.
Saimme Saabin käymään paikan päällä, mutta ei käynyt kuin kahdella tai kolmella mukilla, joten ei sen enempää rääkätty vanhusta. Vein kotikonnuille tultuani suoraan kaverin halliin, ja tutkailtiin sen verran vielä siinä iltasella, että analyysi saatiin tehtyä. Kansi-tai kansipahvi tai molemmat, sylkee nesteet mäelle kannen ja lohkon välistä jostain, turbossa ei tod.näk. mitään vikaa, ja coolerikin näytti oikein hyvältä.
Tod. näk. tänään kansi irti niin sit tiedetään taas enemmän, toivottavasti on pelkkä pahvi (toive-ajattelua). Kun nyt saadaan ensin käymään kunnolla ja konehuone kuntoon, niin pääsee syventyyn koriin, näytti olevan jonkun verran hitsaamisen iloa kevätilloiksi.
Mikä on hieman isompi takasiipi? Et kai nyt whaletailia tarkoita? Se on se IIIIso siipi...
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Jep
huh huh mitä ryöstöhintoja, kyllä tää saab harrastus käy lompakon päälle!ng900aero kirjoitti:auto olisi neuvottelujen jälkeen lähtenyt 130e:lla yhden aluvannekierroksen kanssa ja muistaakseni kahdella kierroksella olisi maksanut 170e.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)