900S pätkii ja röpöttää, vaan eipä enää

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

no hyvä että tuli kuntoon!
onhan moottorin etukannake kunnossa ettei pääse kone "keulimaan" niin että jakaja ottaa konepelliin kiinni syö itsensä loppuun?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
meverkko
"Hölösuu"
Viestit: 1140
Liittynyt: Su Touko 25, 2003 22:48
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja meverkko »

mikkoimp kirjoitti:no hyvä että tuli kuntoon!
onhan moottorin etukannake kunnossa ettei pääse kone "keulimaan" niin että jakaja ottaa konepelliin kiinni syö itsensä loppuun?
Mielestäni on, ja sitä paitsi se jakaja näytti ulkoisestikin ihan siltä, että olisi ollut auton varustuksessa jo Uudenkaupungin tehtaalta lähtiessä...
Saab 9-5 2,3T -07
Saab 900S -92
H-D Road King -03
Nikon @ http://ralli.verkkonen.net #1474
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

no sitten sillä vaan oli tullut ikä täyteen :)
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1120
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Maikki »

Oma ässä rupesi myös yli 0.8:n ahdoilla pätkimään. Miltei 20 tkm ajettujen BCP7ES:ien :oops: vaihto BCP7EVX:iin korjasi tilanteen :D

Näköjään noilla ES:llä pystyisi ajamaan huoleti jotain 15 tkm mutta kun uutta viriä on tulossa niin sama laittaa suoraan EVX:t.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Vastaa Viestiin