Startin paikka
Startin paikka
Kummistepäin se startti näissä muuttikaan? Muistikuva väittää että imusarjan alta pakosarjan alle, muistanko oikein?
Potilaana '87 nooppa, eli pitäsi minusta olla jo uudella puolella. Kyllä sen huomenna näkeekin, mutta kysynpä silti.
Potilaana '87 nooppa, eli pitäsi minusta olla jo uudella puolella. Kyllä sen huomenna näkeekin, mutta kysynpä silti.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Startin paikka
Olisiko 85 siirtynyt imusarjan alle, 84 oli vielä pakosarjan alla
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: Startin paikka
Juuri näin. Samalla vaihtui lohko.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Startin paikka
Joo, siinä se köllöttelee tosiaan varsin hyvin tarjolla.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Startin paikka
Miten lohko muuttui ? Olen nimittäin -84 turbo lohkon tehnyt muutoksen missä startti meni imusarjan alle
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: Startin paikka
Miten lohko muuttui ? Olen nimittäin -84 turbo 16 lohkoon tehnyt muutoksen missä startti meni imusarjan alle
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: Startin paikka
Isoin ero on turbon öljypaluussa. Vanhassa lohkossa reiässä kierteet ja se on lohkolämmittimen lähellä. Putki on pidempi kuin uudemmassa. Siinä putki on lyhyt ja tiivistyy lohkon reikään o-renkaalla. Vanhassa lohkossa on lisäksi melko paksu korvakko lohkossa siinä kohtaa, mihin uudemmassa startti tulee kiinni. Taisi joutua rälläkköimään sitä, jos startti siirtyy? Näin joskus kaverini teki.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Startin paikka
T16 lohkossa ollut näköjään sitten eroa koska se oli aivan identtinen uudempiin kanssa paluuputken paikkaa myöten. Riitti kun vaan vaihtoi sen takapään laipan uudemmasta koneesta jolloin startti siirtyi
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Re: Startin paikka
Tässä esim. on juuri sellainen vanha vihreä lohko. https://saabklubben.se/forum/amne/saab-900-gli-84/
Turbossa oli tuossa lohkossa porattu reikä ja kierteet paluuputkelle.
Turbossa oli tuossa lohkossa porattu reikä ja kierteet paluuputkelle.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Startin paikka
Joo kyllähän se hitto erilainen on. En yhtään muista enään minkä värinen se T16 -84 lohko oli, mutta siinä oli ihan ns oikeassa paikassa se turbon paluuputki. Tuossahan ei ole sille edes mitään paikkaa.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin