Halveksittu Saab 90 - miksi ?????
Harvemmin tosiaan törmää kattoluukullisiin ysikymppeihin.
Ja toinen (erikoisuus?) mihin itse en ainakaan ole kovin montaa kertaa törmännyt, on punainen tai musta ysikymppi.
Jostain syystä valkoinen on vallalla ysikymppien värinä? Eipä senpuoleen oikein hyvä väri autolle!
Ja toinen (erikoisuus?) mihin itse en ainakaan ole kovin montaa kertaa törmännyt, on punainen tai musta ysikymppi.
Jostain syystä valkoinen on vallalla ysikymppien värinä? Eipä senpuoleen oikein hyvä väri autolle!
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Korjausta virtuaalitunetukseen:Vesa Pohjalainen kirjoitti:Lapset pisti koulussa taustakuvksi yhdelle koneelle Nummelan Timon virtuaalituunatun kympin kuvan On muuten hiano.
JTM Motorsport virtuaalituning ryhmän pääsuunnittelija ja toteuttaja on Juha Olin.
Tuo Noppa on Juhan hiirenliikkeiden tulosta, kuten lähes kaikki muutkin sivuillamme olevista VT*-hahmotelmista.
(Vi"R"tualTuning).
Viimeksi muokannut KAJa, Ma Maalis 21, 2005 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Timo #1205
timo.nummela(at)nic.fi
timo.nummela(at)nic.fi
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Hyvä Jaska, hienoa kun on tarkkaavaisia lukijoitaFirges9000 kirjoitti:Timo. Myyn sulle, kerhohintaan, tuohon viestiisi yhden R-kirjaimen
Virtual Tuning
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Samaan päivään mahtuu näköjään tapausta näinkin päin.
Aamulla nimittäin menin Espoossa Vallikallion Shellille pesemään kuraisia laseja. Ulkona pikku pakkasta ja vesipisteen vieressä skrabasi vanhempi herrasmies Talbotin tuulilasia.. oli paksussa kirkkaassa jäässä.
Otin pesukepakon kompurakaapin ämpäristä ja marssin satkuni luo.
"Hei, ei kannata pestä niitä laseja tai käy niinkuin minulle", herrasmies huusi.
"Lasi vetää heti umpijäähän", hän lisäsi.
"Minulla on lämmin auto joten ei ne lasit jäädy", totesin ja aloin pestä tuulilasia.
Herrasmies katsoi
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
"Miten vaikka sinä olet noin paljon minua nuorempi, olen sinua noin paljon tyhmempi"
"Eihän sitä kaikkea voi aina muistaa...", sanoin.
Vähän meinasi naurattaa
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Timo #1205
timo.nummela(at)nic.fi
timo.nummela(at)nic.fi
Yritin tuossa etsiä tietoa, lähinnä suorituskykyä jne. ysikymppiin.
Kaveri neuvoi osoitteen http://www.carfolio.com
ja sieltähän löytää ihan tolkuttoman monesta Saabin mallista tekniset tiedot.
Muttei ysikympistä! Prkl...![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Kiva olisi löytää faktatietoa ysikympistä. Esim Autotallin mallihaun tiedot eivät pidä paikkaansa.
Kaveri neuvoi osoitteen http://www.carfolio.com
ja sieltähän löytää ihan tolkuttoman monesta Saabin mallista tekniset tiedot.
Muttei ysikympistä! Prkl...
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Kiva olisi löytää faktatietoa ysikympistä. Esim Autotallin mallihaun tiedot eivät pidä paikkaansa.
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
0-400m: 18,7 sYritin tuossa etsiä tietoa, lähinnä suorituskykyä jne. ysikymppiin
Loppunopeus: 116 km/h
0-50 km/h: 4 s
0-80 km/h: 8,5 s
0-100 km/h: 13,1 s
0-120 km/h: 20,3 s
Ilmoitettu huippunopeus 165 km/h, jolloin vastaava moottorin pyörintänopeus 4500 r/min
Lähde: TM
Ei riemulla rajaa kun Saabilla ajaa
mistä hyvästä huiput 165km/h, ei kai sataheppaiselle tuplaysillekään koskaan sellaisia huippuja luvattu, kun 118 heppaiselle emsillekin luvattiin huippuja vain 170 eikö? aerodynaamisempi takapää?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Painoero?lucaf kirjoitti:mistä hyvästä huiput 165km/h, ei kai sataheppaiselle tuplaysillekään koskaan sellaisia huippuja luvattu, kun 118 heppaiselle emsillekin luvattiin huippuja vain 170 eikö? aerodynaamisempi takapää?
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Kyllä se tuon kunnossa ollessa kulkee. Joskus ajokortin saaneena tuli kokeiltua isäukon noppaa..."kolmen kilsan pääsuoralla..."lucaf kirjoitti:mistä hyvästä huiput 165km/h, ei kai sataheppaiselle tuplaysillekään koskaan sellaisia huippuja luvattu, kun 118 heppaiselle emsillekin luvattiin huippuja vain 170 eikö? aerodynaamisempi takapää?
Tuohon alkuperäiseen kysymykseen. En voi sanoa halveksivani 90:ä. Pois se minusta.
90 on Saab, hyvä ajaa, käyttöarvoa hintaansa verrattuna paljon enemmän, kulkee riittävästi, isot sisätilat, hyvät penkit, luja ja turvallinen.
Mutta mitenkähän tämän kauniisti sanoisin? Kun se on niin, niin... RUMA...
Jotenkin vaan ei sytytä: keulan 60-lukuinen pyöreys yhdistettynä perän 80-luvun kulmikkuuteen raastaa esteettistä silmääni.
Valitan, en voi sille mitään vaikka tiedänkin saavani tällä kommentilla noppaharrastajien vihat päälleni.
Jospa minullekin mielipiteeni ilmaisu kuitenkin sallitaan kun sitä kerran kysyttiin?
Puolustuksenani voin vain tunnustaa juuri ostaneeni 84 vuoden 99:n ja siten palanneeni Saab-kantaan yli vuoden tauon jälkeen.
Saanko anteeksi?![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
90 on Saab, hyvä ajaa, käyttöarvoa hintaansa verrattuna paljon enemmän, kulkee riittävästi, isot sisätilat, hyvät penkit, luja ja turvallinen.
Mutta mitenkähän tämän kauniisti sanoisin? Kun se on niin, niin... RUMA...
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Jotenkin vaan ei sytytä: keulan 60-lukuinen pyöreys yhdistettynä perän 80-luvun kulmikkuuteen raastaa esteettistä silmääni.
Valitan, en voi sille mitään vaikka tiedänkin saavani tällä kommentilla noppaharrastajien vihat päälleni.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Jospa minullekin mielipiteeni ilmaisu kuitenkin sallitaan kun sitä kerran kysyttiin?
Puolustuksenani voin vain tunnustaa juuri ostaneeni 84 vuoden 99:n ja siten palanneeni Saab-kantaan yli vuoden tauon jälkeen.
Saanko anteeksi?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
Citroën C5 2.0 HDi -11
Eihän omaa mielipidettään pidä anteeksi pyydellä
Ysikymppi vaatii vähän tottumusta, myönnetään että ulkonäköisesti on kauniimpiakin saabeja.
Mutta silti toiminnallisuus on ysikympin vahvuus.
Siinä on kaikki tarvittava, mutta ei mitään ylimääräistä.
Mutta minähän ajan nytkin vanhalla OG:llä enkä keksi siitä mitään varustetta puuttuvan. Uusissa autoissa on kaikkea kivaa lisävarustetta ja mukavuustoimintoa, mistä en ole kuullutkaan. Kaipa minä sitten olen vähään tyytyväinen![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ysikymppi vaatii vähän tottumusta, myönnetään että ulkonäköisesti on kauniimpiakin saabeja.
Mutta silti toiminnallisuus on ysikympin vahvuus.
Siinä on kaikki tarvittava, mutta ei mitään ylimääräistä.
Mutta minähän ajan nytkin vanhalla OG:llä enkä keksi siitä mitään varustetta puuttuvan. Uusissa autoissa on kaikkea kivaa lisävarustetta ja mukavuustoimintoa, mistä en ole kuullutkaan. Kaipa minä sitten olen vähään tyytyväinen
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viimeksi muokannut teesalama, Ti Maalis 22, 2005 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.