
Puutumista kiihdyttäessä
Puutumista kiihdyttäessä
Onko vika kiihdytyspumpussa vai missä, kun noin 1000-2500 kierroksen välissä painaa kaasua (tasakaasulla ajettaessa) niin vähän aikaa rykii (puutuu) ja sitten lähtee ku tykin ammus
. Auto on 900 -87 yks kaasarinen. Ongelma on vain jos ryyppyä on tosi vähän tai ei lainkaan.

-
- "Turbo"
- Viestit: 261
- Liittynyt: Su Elo 15, 2004 18:04
- Paikkakunta: Hki/Nurmijärvi
laihalle tai..
itellä oli ensin liian laihalla eipä auttanut rikastaminenkaan ... virranjakajanalipaineventtiilinkalvo rikki...
Saab-900Gl-1983-3d
Virranjakajan alipainekellon testaus: letku irti imusarjasta ja imaisu, jos vastustaa ok, jos ilma tulee läpi ei toimi. Samalla tapaa voi testata koneen käydessä mekanismin, ettei se ole jumissa. Moottorin kierrosluku muuttuu, kun imaisee letkusta.
Rikkonainen alipainekello nostaa kulutusta jopa 2litraa/100km.
Rikkonainen alipainekello nostaa kulutusta jopa 2litraa/100km.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01