Tuo tyyppihyväksyntätarra voi tosiaan olla aavistuksen liian vaaleansininen. Ja kyllä mun auto kaipaisi oikeasti vm. 93 tarran - ainoa tuolta tarjolla oleva on vm. 92. Tuossahan se Aeron kuvassa on juurikin 93-vuoden tarra. Jos jollakulla on harrastuneisuutta teettää tuosta uus painos, lähden mukaan jakamaan kustannuksia toki!
Muutoin nuo Ukrainalaiset moottoritilan tarrat oli musta hyvälaatuisia!
Jäsen #745 - 900 TurboS vm. 1993: museorekisterissä sekä 900 TurboS cabriolet vm. 1994: viimeisiä valmistettuja, museointi 2024. http://www.kuisma.net/saabcabrio/
Huikkasin tajutessani aiheesta uusikaupunkilaiselle saabistille, joka on mainosalan yrittäjä ja tekee myös tarroja. Siinä oisi periaatteessa lähtötilanne uusiotarroille aika kohdallaan
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Laitoin viestiä Joukon käyttämälle ukrainalaisfirmalle eBayssä. Sieltä tulikin heti tarjous vm 93 tarroista, 3 kpl 12 dollaria. Varmaan jotain postikuluja päälle.
Laitan kohta tilauksen menemään, ketkä haluavat kimppaan?
(Jouko laskin sut jo automaattisesti mukaan!)
#513
96 V4 '73 - 99 GLE-L Finlandia '77 - 900 Turbo 16 S Cabrio ’93
Päräytin menemään vm 93 tilauksen kolmesta kappaleesta eilen. Näistä riittää Joukolle ja Repolaiselle. Topias sun kannattaa olla yhteydessä tarrafirmaan ylempänä olevan ebay-linkin kautta, ilmeisesti tekevät halutun vuosimallin versioita.
Toimitusaika oli 1-2 kk, pingaan yv:nä, kun oon saanut tarrat.
#513
96 V4 '73 - 99 GLE-L Finlandia '77 - 900 Turbo 16 S Cabrio ’93
Noin se menee, kuten nalleolut kertoi. Mikä tahansa tarrafirma tekee konehuoneen tarrat tuossa tuokiossa kun on malli olemassa. Uskoisin niin, tai jos ne meren takaa tulevat on parempia?
Kaikkihan on tehtävissä. Mutta jos kehnolaatuisen valokuvan perusteella pitää tarra uusiksi piirtää, saada tarkoin alkuperäisen kaltaiseksi ja laadukkaasti tulostaa, niin ei sitä kyllä kympillä kukaan ammattilainen tee. Sinällään jos tuo tarrapohja on valmiiksi tiedostona, ei eri "vuosimallitarrojen" kustomointiin montaa hetkeä mene.
Jos taas jollain on tarra valmiiksi irti... Konehuoneen tarroja on turha yrittää saada ehjänä poies.
Hienoa että Saabeillekin löytyy tarrojen tyyppisten entisöintiosien tuotantoa!
Jäsen #745 - 900 TurboS vm. 1993: museorekisterissä sekä 900 TurboS cabriolet vm. 1994: viimeisiä valmistettuja, museointi 2024. http://www.kuisma.net/saabcabrio/
sillä rahasummalla saa kerralla useamman tarran. myy sit vaikka kohtalotovereille.
kerran teetin solifer sm:n mittarin vieressä olevan tarran jossa kerrotaan seosuhde jne tärkeimmät tiedot ni yllätys oli hakiessa että a4 arkilla oli 20 tarraa.... no kaikki meni äkkiä ku netissä tarjosi .
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Ei tarvinnut heikkolaatuista valokuvaa ottaa, saman vuosimallin raato oli pihalla josta leikkasin pellinpalan jossa tarra oli. Ja sitten tarrafirmaan, kysyttiin vain montako tarvitset. Oli helppoa, sopii tälläiselle yksinkertaiselle eläkeläiselle.