Kaasarin päivitys ruiskuun

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
eka9000
"Aero"
Viestit: 305
Liittynyt: Su Marras 14, 2004 12:00
Paikkakunta: Tampere

Kaasarin päivitys ruiskuun

Viesti Kirjoittaja eka9000 »

Onko kuakaan kokeillu/ onko jollain tietoa mimmonen homma on vaihtaa -87 kaasari koneeseen ruiskulaitteet? Mitä osia tarttee vaihtaa onnistuuko ylipäätänsä?
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

No onnistuuhan se.Tarttet ruiskun imusarjoineen ja härpäkkeineen,bensalinjat,paineenvaraajan ja tankin.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

eli siis tarvit mädän ruiku saabin!!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Djjules
"Turbo"
Viestit: 270
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 15:11
Paikkakunta: UK

Viesti Kirjoittaja Djjules »

Juu ja pirusti aikaa ja jaksamista tehdä toi kaikki... Itellä lepää -83:nen kaasari jossa olis loistava runko ja -84 ruisku missä mätä runko ja tulin siihen tulokseen että helpommin laitan mädän kuntoon kun rupeen tekniikkaa vaihtamaan... Tietysti riippuu osaajasta, mutta mielipiteet on mielipiteitä :P
- Juha -
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06
kimmoisa
"Hirsch"
Viestit: 963
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:15
Paikkakunta: Suomi-Finland

jos tulet hommaan alkaneeksi

Viesti Kirjoittaja kimmoisa »

Niin voikko nakata ne vanhat kaasari härpäkkeet sitten mulle.

Tietysti muuten vois asentaa tuplakaasaritkin, on vähän helpompi homma.

En tiedä paljon tuplakaasari- ja ruiskumallin ajokäytöksessä ja kulussa on eroa. Kokeneemmat vastatkoot.

Niin voishan niitä kaikkia viritelmiä kokeilla, että lieneekö sen takin vaihtaminen välttämätöntä. Meinaan että jos laitta irrallisen sähköpumpun ja silleen.
SAAB
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

Djjules kirjoitti:Juu ja pirusti aikaa ja jaksamista tehdä toi kaikki... Itellä lepää -83:nen kaasari jossa olis loistava runko ja -84 ruisku missä mätä runko ja tulin siihen tulokseen että helpommin laitan mädän kuntoon kun rupeen tekniikkaa vaihtamaan... Tietysti riippuu osaajasta, mutta mielipiteet on mielipiteitä :P
kyllähän ton nyt viikonlopussa tekee! siis jos vain viitsii :wink:
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Djjules
"Turbo"
Viestit: 270
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 15:11
Paikkakunta: UK

Viesti Kirjoittaja Djjules »

mikkoimp kirjoitti:
Djjules kirjoitti:Juu ja pirusti aikaa ja jaksamista tehdä toi kaikki... Itellä lepää -83:nen kaasari jossa olis loistava runko ja -84 ruisku missä mätä runko ja tulin siihen tulokseen että helpommin laitan mädän kuntoon kun rupeen tekniikkaa vaihtamaan... Tietysti riippuu osaajasta, mutta mielipiteet on mielipiteitä :P
kyllähän ton nyt viikonlopussa tekee! siis jos vain viitsii :wink:
Jep ja korostaisin sanaa "viitsii" 8)

Onhan sitä tuumailtu tekniikan vaihtamista, mutta kun sain sopivalla hinnalla sinkityt pellit ja työvoiman, niin käännyin sen paikkaamisen puoleen. Tai siis kääNYN.

Juu en (vielä) MYY tuosta kaasarisatkusta mitään ennekun keksin mitä sille teen... Voishan sitäkin harkita kuntoon laittaa, ois vaan laatikko ja kaasariremontti edessä, mistä jälkimmäinen on vielä helppo :roll:
- Juha -
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06
Vastaa Viestiin