Onnistuuko säätimen vaihto ilman laturin irrottamista?
Perusversio Saab ja näyttää ahtaalta. Pois sen vanhan säätimen varmaan saa keinoteltua jotenkin.
Uuden säätimen paikalleensaaminen pistää miettimään, millä keinoin ne uudet, pitkälle pitimistään kurkoittavat hiilet saa parhaiten ehjinä paikoilleen. Ovat varmaan herkästi katkeilemassa.
Olisiko tällä sivustolla saatavilla toimivia, käytännön neuvoja ja varoituksia jotta homman saisi poropeukalo kunnialla tehdyksi.
Kiitos etukäteen osaaville neuvojille.
OG 900 - 93 laturin säätimen vaihtotyö
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ke Marras 26, 2008 17:36
Re: OG 900 - 93 laturin säätimen vaihtotyö
Juuri vaihdoin turbo 900 säätimen, taemman ruuvi. Kun saa pois, ei ongelmia, jousivoima hiilissä sen verran pieni että pysyy näpeissä paikallaan ja menee helposti paikalleen.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saab 900 Turbo 8 sedan -87 Saab 99 -84 Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ke Marras 26, 2008 17:36
Re: OG 900 - 93 laturin säätimen vaihtotyö
Tiedoksenne, vaihtotyö meni hyvin ja oli yksinkertainen ja helppo suorittaa. Näin vinkissä myös annettiin ymmärtää.
Rohkeasti vaan kannattaa yrittää ja täältä saa apuja ja neuvoja jos menee hankalaksi!
Rohkeasti vaan kannattaa yrittää ja täältä saa apuja ja neuvoja jos menee hankalaksi!
Re: OG 900 - 93 laturin säätimen vaihtotyö
Joo helppo homma. Ainoa mikä voi tulla ongelmaksi on jos ruuvien kannat pyöristyvät. Ei kannata vetää liian kireälle ja vaihtaa heti jos meinaa pyöristyä
Saab 900S-91 Autom
exät: Opel kadet 2.0 GT Audi 100 2.0 Lada 2107 Lada 1500S Bmw 316
exät: Opel kadet 2.0 GT Audi 100 2.0 Lada 2107 Lada 1500S Bmw 316