Yritin irrottaa öljyletkua, tosin takapään isosta mutterista koska järkeilin sen antavan enemmän tilaa. Kokeilen tuota seuraavaksi.korpijaakko kirjoitti: ↑Ti Loka 29, 2024 10:25Jos kone on kiinni autossa, niin ota öljyn paluuletku irti turbosta ja käännä syrjään, samoin se tukipelti pitää kääntää syrjään..sitten se ui sieltä...onhan herätejihdot varmasti kiinni ja niihin tulee virta startissa
Kaikki johdot oli kiinni startissa. Voi olla etten tullut kokeilleeksi kaikkia vaihtoehtoja liittimien yhdistämisessä mutta startti on nyt tulossa pois niin käytän sen autosähköliikkeessä tarkastettavana. Eipä tuota tosiaan ratokseen irrottele.
Mietin myös virtalukon kuntoa. Kun avaimen ottaa pois, joka lähtee ilman, että vaihde on pakilla, jää mittaristoon palamaan himmeitä merkkivaloja. Lieneekö kuuluisi olla noin?