Satkun ratti

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Avatar
eT_cs
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Su Kesä 23, 2024 11:20
Paikkakunta: Akaa

Satkun ratti

Viesti Kirjoittaja eT_cs »

Minkäs ratti mulle on eksynyt. Koittanut kaivella nettiä ja todella vähän on mitään tietoa kyseisestä mallista.

https://imgur.com/gallery/satkunratti-vyqaPp3
-eT
duuduu
"Hirsch"
Viestit: 985
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 20:54
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Satkun ratti

Viesti Kirjoittaja duuduu »

Mm. -91 vuotisessa matalapaineturbossa on tuo
NG9-3 Aero MY05
Avatar
eT_cs
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Su Kesä 23, 2024 11:20
Paikkakunta: Akaa

Re: Satkun ratti

Viesti Kirjoittaja eT_cs »

Onko ollut joku lisävaruste kaverilla oli -91 900s ainakin normi kolme puolanen sillä aarnikotka logolla
-eT
molby
"Hirsch"
Viestit: 911
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 08:18

Re: Satkun ratti

Viesti Kirjoittaja molby »

Tuo on malli sitä ennen, normi 16v 89-91 ratti ja turbot sitä ennen
keisari
"Aero"
Viestit: 387
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 19:16

Re: Satkun ratti

Viesti Kirjoittaja keisari »

Ellen ihan väärin muista niin Aeron ratti 1984-1985,sama voi myös olla 16 v. Turbossa, 1986 eteenpäin sama ratti mutta Saab scania logolla....
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
Vastaa Viestiin