No niin. Puhdistin maadoituksen runkopalkista (hapettunut), akkunavat ja -kengät (+ napa hapettunut ja - napa muuten vaan aivan paskanen) ja magneettiventtiilin liitin oli puhdas. Ruiskutin maadoituspisteeseen ja akkunapoihin suojaksi Würthin synteettistä vaseliinia ja magneettiventtiilin liittimeen meni kans pikku tujaus.
Tulpanjohdot ei mene tuossa likelekään magn. venaa ja puolanjohto kiertää venttiilin takaa jakajan kanteen. Annoin siis niiden olla.
R-liittimen ei pysty puhaltaan, kun virrat on pois päältä. Tai voi siis sinne puhaltaa mutta ei sinne mitään mene
Ensi kerran virrat laittaessa vena naputti epäsäännöllisesti, kun ennen naputti tauotta. Epäsäännöllinen naputus kuului myös, kun auton laittoi käyntiin. Liitintä ja venaa ravistamalla naputus loppui hetkellisesti.
No, liitin irti ja maantielle. Muutama täyskaasukiihdytys moottorin lämmettyä ja ahdot ei nouse kuin keltaisen alueen alkuun toiselle viivalle (peruspaineet alhaiset?).
Tarkennan tähän väliin, että ensimmäisellä viivalla viisari on "lepoasennossa" ja se sijaitsee valkoisen alueen lopulla. Toinen viiva on valkoisen ja keltaisen alueen välissä. Kolmas viiva on keltaisen ja punaisen alueen välissä.
Ei muuta kuin auto tien poskeen, kun omasta mielestä oli tarpeeksi monta kertaa otettu täyskaasulla kiihdytyksiä. Annoin auton käydä tyhjäkäyntiä, kun laitoin liittimen venaan kiinni ja sieltä kuului napsahdus kuten C900 kirjoittaa sivullaan. Otin useamman kerran liittimen irti ja laitoin takaisin jolloin vena naputti noin 4-5 sekunnin ajan ja lopetti. Annoin auton käydä edelleen tyhjäkäyntiä ja toistin vähän ajan kuluttua edellisen ja taas useamman kerran jälkeen pidempi naputus. Joten baanalle takaisin.
Tällä kertaa ahdot nousivat kuten aikaisemminkin keltaisen alueen "paremmalle puolelle" 2-3 milliä kolmannesta viivasta (punarajasta). Loppu testilenkillä ajon aikana ja kotipihassa tehdyissä "virrat päälle ja starttaus"-testeissä naputusta ei kuulunut. Yhdellä kertaa laitoin virrat päälle ja irroitin useamman kerran venan liittimen (napsahti joka kerralla kuten aiemminkin) ja taas tuli se pidempi naputus mutta ei naputus ei jäänyt päälle.