Kytkimen vaihto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
eka9000
"Aero"
Viestit: 305
Liittynyt: Su Marras 14, 2004 12:00
Paikkakunta: Tampere

Kytkimen vaihto

Viesti Kirjoittaja eka9000 »

Vinkkejä miten selviää helpoimmin 900 -87 kaasarin koko kytkinsarjan vaihtamisesta? Mikä ois hyvä merkki?
ah79
"Hirsch"
Viestit: 957
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 09:10
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ah79 »

Täältä löytyy kuvien kanssa ohjeet satkun kytkimen vaihtoon. Kuvissa operaation kohteena on turbomalli, joten peruskaasarissa kytkinkotelon edestä purettavaa romua on paljon vähemmän kuin tuossa ohjeessa on selitetty.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11632
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Lisäksi http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=19065 ja
kuvasarja omasta kytkinremontistani (tosin 99:n mutta pätee)
http://www.hut.fi/u/jus/saab/99/kytkin/index.html
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin