Morjens, sano saabisti toiselle..!
Minulla olisi seuraanvan kaltainen ongelma..
Omistan aikanaan suomessa ensitestissä(-87) SportsCar- lehdessä olleen Aeron ja voi peijakas sentään, kun onnistuin hajottamaan siitä koneen..
Olen kuumeisesti yrittänyt etsiä siihen toimivaa tekniikkaa, mutta vielä ei ole tärpännyt..
Joten rakkaat heimoveljet, kysyn teiltä:
Olisiko kellään tarjolla toimivaa tekniikkaa, vai onko viisaampi vaihtoehto tehdä vanhasta ja rikkinäisestä uusi??
Ja jos jollain on kyseisestä projektista kokemusta, niin mielelläni ottaisin vastaan asian tiimoilta mielipieteitä ja neuvoja..
Kiitos jo etukäteen!
Iso ongelma..
-
- "Kaasari"
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma Huhti 18, 2005 21:34
- Paikkakunta: Kotka
-
- "Kaasari"
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma Huhti 18, 2005 21:34
- Paikkakunta: Kotka
En ole vielä kerennyt purkaa konetta, mutta voin varmuudella sanoa, että koneessa ei ole juurikaan puristuksia, eli kuumana on käynyt.
Voidaan kai myös olettaa, että turbo on myös mennyttä kalua, koska kone on käynyt todella kuumana??
Männänrenkaat täytyy ainakin uusia, sekä ajattelin myös samalla vaihtaa laakereita ja nokkaketjun + kiristäjän.. Myöskin tiivisteet..
Koneella on ajettu kutakuinkin 350 000tkm..
Tämä tapahtui erinäisten asioiden summana, jota en viitsi ruveta tässä kertomaan..
Voidaan kai myös olettaa, että turbo on myös mennyttä kalua, koska kone on käynyt todella kuumana??
Männänrenkaat täytyy ainakin uusia, sekä ajattelin myös samalla vaihtaa laakereita ja nokkaketjun + kiristäjän.. Myöskin tiivisteet..
Koneella on ajettu kutakuinkin 350 000tkm..
Tämä tapahtui erinäisten asioiden summana, jota en viitsi ruveta tässä kertomaan..
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2045
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
oma mieli piteeni on ehdottomasti vanhan koneen kunnostamine sitten on varmasti kunnossa kun vaihto moottoria varsinkin hyvää on suht hankala löytää ja onhan se aina aidompaa kun pellin alla kehrää alkuperäinen kone. eli mieli piteeni on että mottorille täys kone remppa ihmetyttää vain että kuinka kone on voinut lämpöleikata koska noilla kilometreillä ei pitäs koneessa olla mitään ihmeempää.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918