900 joutokäynti

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
juike
"Tuplakaasari"
Viestit: 91
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 19:40
Paikkakunta: Mouhijärvi

900 joutokäynti

Viesti Kirjoittaja juike »

Mitä joutokäynnin pitäs olla kylmänä??? Niin siis tuo 8valve iivari... Yks meinaan haukku että mulla on liian vähän ku se on vaan jotain 1100??? Väitti että pitäis olla jotain 1500-1600? On vähän kyllä epäilyjä noin korkeita käyntejä kohtaan...
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

EIkös toi 1100 oo just passeli? Voihan se vähän alempikin olla. Ainakin tuossa NG900:ssa manuskan mukaan pitäis olla 900rpm, ei kai se vanha siitä paljoa poikkea.
BMW 320dA Coupe LCI
Ant_ti
"Viggen"
Viestit: 508
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 19:09
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ant_ti »

1100 on minun mielestä kylmänä oikea lukema, sitten se lämmettyään majoittuu sinne 800 hujakoille
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
Business
"Ruisku"
Viestit: 120
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2003 10:47
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Business »

Useamman 8-venttiilisen iivarin kokemuksella sanoisin, että heti kylmäkäynnistyksen jälkeen haarukka 1100 - 1200 on kohdallaan. Mikäli ohjauspaineventtiili, lisäilmaluisti jne. toimivat, tyhjäkäyntikierrosluku alkaa pudota melko nopeasti :) Kaasuläpän säätö/läppäkotelon likaisuus vaikuttaa tyhjäkäyntikierroksiin jonkun verran.
#1825
V***o V60 T4 Momentum aut. -20
99 GL -84, 900 i16 -91, 9-5 2.3T -05, 9-5 Aero -05
Exät: 99x2, OG900x13, 9000x1, NG900x1, OG9-3x2, OG9-5x1 (ja V***oja)
Vastaa Viestiin