Jospa keväämmällä vaihtais putken samaan konkurssiin kun laittaa ic:n...sitten dynolle
pakoputkista turbosatkuun
pakoputkista turbosatkuun
Mikäs olisi paras putkivaihtoehto piristettyyn satkuun? Simonsin vai JT:n puolisatsi katista taaksepäin mutta löytyykö parempaa etuputkea niin että akku vielä mahtuisi olemaan omalla paikallaan?
Jospa keväämmällä vaihtais putken samaan konkurssiin kun laittaa ic:n...sitten dynolle
Jospa keväämmällä vaihtais putken samaan konkurssiin kun laittaa ic:n...sitten dynolle
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Itse ainakin suosittelen JT:n putkistoa.
downpipe vain paikoilleen ja akku takakonttiin......itse ostin 120a/h huoltovapaan akun ja tarpeeksi järeät kaapelit + etusulake(200 A).
On ainakin ollut täysin murheeton 8 kk:tta
Putken vaihdon jälkeen huomasin vain suupieliä nostattavia tunteita....
Tuli meinaan herkkäkulkunen peli: Autona 900 S -92. Turbo vaihdettu mitsun td04-15t:n + cooleri mallia alu koko keulan kokoinen + jäykempi accuaattori + apc boksi modattuna + VV suodatin.
Näillä eväillä vakio putken ja JT:n ero kuin yö ja päivä + ÄÄNET!
downpipe vain paikoilleen ja akku takakonttiin......itse ostin 120a/h huoltovapaan akun ja tarpeeksi järeät kaapelit + etusulake(200 A).
On ainakin ollut täysin murheeton 8 kk:tta
Putken vaihdon jälkeen huomasin vain suupieliä nostattavia tunteita....
Tuli meinaan herkkäkulkunen peli: Autona 900 S -92. Turbo vaihdettu mitsun td04-15t:n + cooleri mallia alu koko keulan kokoinen + jäykempi accuaattori + apc boksi modattuna + VV suodatin.
Näillä eväillä vakio putken ja JT:n ero kuin yö ja päivä + ÄÄNET!
Kerrotko Sabeli (toki muutkin saa) hieman tarkemmin tuosta akun siirtämisestä takakonttiin? Itseäni on alkanut kiinnostaa JT:n 3" downpipe ja silloinhan akun siirto tulisi ajankohtaiseksi.Sabeli kirjoitti:Itse ainakin suosittelen JT:n putkistoa.
downpipe vain paikoilleen ja akku takakonttiin......itse ostin 120a/h huoltovapaan akun ja tarpeeksi järeät kaapelit + etusulake(200 A).
On ainakin ollut täysin murheeton 8 kk:tta
Putken vaihdon jälkeen huomasin vain suupieliä nostattavia tunteita....
Tuli meinaan herkkäkulkunen peli: Autona 900 S -92. Turbo vaihdettu mitsun td04-15t:n + cooleri mallia alu koko keulan kokoinen + jäykempi accuaattori + apc boksi modattuna + VV suodatin.
Näillä eväillä vakio putken ja JT:n ero kuin yö ja päivä + ÄÄNET!
Moniko neliöistä kaapelia käytit ja miten olet kiinnittänyt akun takakonttiin? Kuviin mahdollisuutta?
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Re: pakoputkista turbosatkuun
Eikös JT:ltä löydy sellainenkin 3" DP, ettei tarvitse akkua siirtää..?? Siinä on tosin ahtimelta lähtiessä pieni pätkä vakioputkea ja itse en juuri siksi haluaisi sellaista laittaa. Liekö siitä iloa ollenkaan kun sen nimenomaan pitäisi olla mahdollisimman väljä juuri alussa.Maikki kirjoitti:Mikäs olisi paras putkivaihtoehto piristettyyn satkuun? Simonsin vai JT:n puolisatsi katista taaksepäin mutta löytyykö parempaa etuputkea niin että akku vielä mahtuisi olemaan omalla paikallaan?
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Itse ostin juuri 50mm2 hieno säikeistä kaapelia, sekä sulakeboksin, johon tulee sitten vielä sulake, kun ensin sen mitoitan.. tuo 200A kuulostaa aika järeältä, luulisi jonkun 62A riittävän ja saahan sitä sitten nostettua.900S kirjoitti: Kerrotko Sabeli (toki muutkin saa) hieman tarkemmin tuosta akun siirtämisestä takakonttiin? Itseäni on alkanut kiinnostaa JT:n 3" downpipe ja silloinhan akun siirto tulisi ajankohtaiseksi.
Moniko neliöistä kaapelia käytit ja miten olet kiinnittänyt akun takakonttiin? Kuviin mahdollisuutta?
Akun voi vaikka kiinnittää Bilteman akkukoteloon, varapyöräkotelon tilalle, eli pyörä saisi lähteä.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
-
saabracing
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
No eihän tolla akun sulakkeella ole muuta tarkoitusta kun palaa jos kaapeli jostain ihmeen syystä sattuu hankaamaan runkoon
Eli saa olla "hiemman" ylimitoitettukin.
Eli pihtimittarilla startatessa virta piuhasta mittaus. Vaikka puolan johdon irti oleessa ettei käynnisty heti ja tähän lukeemaan joku 1,5 kerroin niin eiköhän ole sopiva
Nää nyt oli vaan mun ajatuksia....
Eli pihtimittarilla startatessa virta piuhasta mittaus. Vaikka puolan johdon irti oleessa ettei käynnisty heti ja tähän lukeemaan joku 1,5 kerroin niin eiköhän ole sopiva
Nää nyt oli vaan mun ajatuksia....
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Satkun startin teho oli 1,3 tai 1,2 KW ohjekirjan mukaan. Jos sähkömoottori ottaa oin 1,5 kertaisesti startis, niin vois mitoittaa tuplaks. Eli pyöreesti noin 200A. Valitaan tämän yli menevä johto, ja siihen johdon johdinkykyä pienempi sulake.
Omaan on tulos 150-200A sulake, ja jotain paksua johtoa mitä satun suhteilla saamaan.
Omaan on tulos 150-200A sulake, ja jotain paksua johtoa mitä satun suhteilla saamaan.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84