Kattoverhoilun vaihto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
tomaatti
"Saabisti"

Kattoverhoilun vaihto

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Juu,menin ja vaihdoin mun -74 99 2 oviseen kattoverhoilun."Uusi" tuli -83 mallisesta 99:sistä.83:sesta purin verhoilun siten että otin etulasin pois.74:sesta otin oven kautta repimällä.Meni muuten tuusan nuuskaksi.Mutta kun uuden verhoilun asennin en tehnyt muuta kuin otin ratin pois ja vedin penkit eteen ja kallistin taakse niin paljon kuin meni.Siitä sitten kattoverhoilu sisään eikä ahdistanut yhtään,kun emäntä hieman avitti toiselta puolelta autoa.Joten penkkejä ei siis tarvitse ottaa pois kyseistä toimenpidettä varten.

On muuten erissä kohtaa reiät noissa kattoverhoilussa kauhukahvoille ja muille hiluille.Täytyy ensi viikonloppuna porata uusia reikiä että saa -83:sen hilut kiinne.Eihän siitä nyt sitten alkuperäinen tule,mutta kyllä ehjää kattoa mielummin katsoo kuin repaleista.
jus
"Saabisti"

Re: Kattoverhoilun vaihto

Viesti Kirjoittaja jus »

tomaatti kirjoitti:On muuten erissä kohtaa reiät noissa kattoverhoilussa kauhukahvoille ja muille hiluille.
Oliko luovuttaja-autossa enemmän ovia kuin kohdeautossa?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Mulla taas oli 77:ssa takana kaksi noita "takinripustuskoukkuja" tai mitälie, kun 75:ssa oli vaan yksi, jouduin semmoisenkin lisäämään.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Mulla olis kattoverhouksen vaihto projekti edessä kanssa , noppaan pitäis vaihtaa roikkumaton verhous.
tomaatti
"Saabisti"

Re: Kattoverhoilun vaihto

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

jus kirjoitti:
tomaatti kirjoitti:On muuten erissä kohtaa reiät noissa kattoverhoilussa kauhukahvoille ja muille hiluille.
Oliko luovuttaja-autossa enemmän ovia kuin kohdeautossa?
Saman verran ovia oli.-74 verhoilusta puuttuu myös aurinkosuojien taustapeilin puoleiset klipsut.Mutta poraruuveilla ajan uudet hilut paikalleen.
Vastaa Viestiin