Polte kesäauto-nopan saamiseksi liikenteeseen alkoi olla jo niin kova, että pakkohan se oli hakea tallista Hämeenlinnasta.
Siellähän se nökötti ihan iskuvalmiudessa. Tai no uuden akun asensin, kun autoa talven aikana muutaman kerran käynnisteltyäni huomasin että loppuhan se on.
Ensisilmäys taas moneen kuukauteen:
Uusi akku asennettuna:
Ulkona taas pitkästä aikaa:
On se vaan komea!
Lisää kuvia otan kun ehdin; nyt on _pakko_ lähteä fiilistelemään tuonne vesisateeseen...
Viimeksi muokannut MikkoA, La Touko 07, 2005 11:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todella hyvässä kuosissa oleva 90. Mitenkäs paljon tuolla on matkaa taitettu. Onko ovien alareunoissa yhtään ruostetta? Näyttää näköjään sullakin polttaneen konepeltiä samasta kohtaa kone kuin mullakin
offtopic: omasta identtisestä yksilöstä löysin eilen hakemalla pienen ruosteen alun oven alareunasta, täytyy vissiin alkaa vastatoimiin ettei pääse leviämään.
J-ani kirjoitti:Todella hyvässä kuosissa oleva 90. Mitenkäs paljon tuolla on matkaa taitettu. Onko ovien alareunoissa yhtään ruostetta? Näyttää näköjään sullakin polttaneen konepeltiä samasta kohtaa kone kuin mullakin
offtopic: omasta identtisestä yksilöstä löysin eilen hakemalla pienen ruosteen alun oven alareunasta, täytyy vissiin alkaa vastatoimiin ettei pääse leviämään.
Kiitos kiitos!
Juuri aamulla taisi tulla mittariin 98 500. Eli ei paljon mitään. Ollut sukulaismiehellä, ja hänelläkin vain kesäkäytössä, eli lähinnä tuo noppa on ollut tallissa.
Ovien alareunoissa eikä muuallakaan ole ruostetta. Tai ainakaan en ole sitä löytänyt.
Tuo konepeltihomma pitää paikkansa, mulla on samannäköinen molemmissa kympeissä tuo kohta...
Ai sinullakin on samanlainen??? Tai siis samanvärinen? Florentine Yellow 188B? Näitähän on sitten jo "paljon" klubilaisilla...