Noita kuvia kun katselee
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=260045
niin cabriolet kuume nousee välillä ihan uusiin lukemiin.
Jos alkaisin myymään tuo Aeron mahdollisen cabben hankinnan tieltä
niin löytyisköhän autolle halukasta ostajaa?
Toivoisin teidän antavan mielipiteitä aiheeseen ja mahdollisia hinta arvioita autosta yms.
Siis tää mun satku on alkuperäinen Suomi-Aero vuodelta 1991.
Ajettu 271tkm. Ollut meillä vuodesta 1999.
Sinänsä harvinainen, varsinkin suomiautoksi että siinä on
Kaikki
varusteet. Esim täysin ehyt ja siisti harmaa nahkasisusta,
etupenkit sähkösäädöillä , mokkanahka-somisteilla kuten 9000 jubileum mallissa, AC (ja myös toimii!), kattoluukku,sähköikkunat,ABS,sähköantenni.yms
Nämä siis suoraan tehtaalta ja kaikki toimii.
Lisäystä jälkeenpäin
185hp APC,whaletail-spoikka,Saab sport- ratti, ikkunantummennukset (liikkeesä asennetut),Simons putki, Defa kauko-ohj.häly, MSD BTM syttyohjain, 4spd-pitkä vaihteisto (P.Hietaharjun käsialaa)
Viimeisen 20tkm aikana uusittu esim kaikki moottorintuet uusilla alkuperäisillä, laturi,vesipumppu,vesiletkut,moottorin alakerta (kampiakseli+kiertokanget) laakeroitu, nokkaketju uusittu ja en nyt heti muista mitä muuta, mutta rahaa ja aikaa säästelemättä huollettu.
Viimeiset kolme talvea auto on seissyt tallissa ja toiminut vain kesä-harrastepelinä. Tiedän, että monille nuo jotkut muutokset kuten ikkunoiden tummennokset eivät vaikuta ainakaan arvoa nostavasti, mutta auto on todella pienellä vaivalla palautettavissa täysin alkuperäiseen kuosiin. Jopa orkkis
vaihdelaatikko löytyy hyllystä täysin laakeroituna, jos 4-vaihteinen ei innosta
Kuvia löytyy
Täältä
Jos siis kiinnostaa niin autosta voi esittää hinta-ajatuksia ja semmosia sekä saa kysellä lisää. Mieluiten YV tai emailina.
Mutta, kuten jos arvata saattaa, auto
ei varmasti ole halpa vrt. suomessa myynnissä olleisiin aeroihin.
Enkä välttämättä sitä edes myy.
EDIT: Ja jos joku sattuu haluamaan vaihtaa Cabriolettiin otappa yhteyttä
