savustettu 900s

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 783
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

savustettu 900s

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

jos laittais saabin tuplat (turusta luvattu myydä :wink: ) ja tekis oriveden hienoimman peltoauton :D
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

ei muuta kun paineistetut oiket tuplat vaan!

tai sitten laittaa juuttuvakurkkuisen siihen kaasuläpän tilalle, pensan paineet vaan jotenkin matalaksi :D
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Juha
Matalapaineturbo
Viestit: 200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:10
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha »

Se Hall-anturi ohjaa sytkän pääteastetta jolta menee kierros signaali 16 tappisessa boxille ja 8 tappisessa ruiskupumpun releelle.
96 -73, Sonett -73, 900 ”kilpuri”, 900 -89
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 783
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

savustettu 900s

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

kiitokset hall-anturin testausohjeista ja muistakin vihjeistä!

signaalia tulee ja vieläpä ruisku boksille asti eli vika ei löytynyt :(

mulla on tilauksessa turustapäin tuplakaasarit :wink: , ne paikalleen ja kylän hienoin peltoauto on valmis :)
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 783
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

savustettu 900s

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

oho, mentiin jo kakkossivulle, tuli siis vähän toistoa,

t amatööri
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: savustettu 900s

Viesti Kirjoittaja teesalama »

saabastelija kirjoitti:
mulla on tilauksessa turustapäin tuplakaasarit :wink: , ne paikalleen ja kylän hienoin peltoauto on valmis :)
EI EI EI SAA!

Elä nyt hyvä ihminen. Lasket varmasti leikkiä, laskethan? :roll:

Jos nyt kokeilisit toisella sytkäboksilla ensin.

Katalysaattori tykkää muuten hyvää noista kaasareista...
Viimeksi muokannut teesalama, To Touko 26, 2005 22:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Myy, saat vaihdossa satasen ja toimivan peltoauton mallia 900GL .82.. :lol:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Joo minäkin voin ostaa sulle peltoauton vaikka levikkeitä vastaan :wink:

Jos vaikka tästä kaaviosta kattelisit onko kaikki palaneet johdot kondiksessa:
http://68.18.180.230/electrical_system_ ... 078-83.jpg
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 783
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

savustettu 900s

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

eihän näin isossa cityssä ole edes peltoja.....

sytkäboksia koetin jo vaihtaa!

huomenna pääsen testaamaan toiseen autoon ruiskuboksin toiminnan.

kiitos vihjeistä :)
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Kannattaa tallentaa toi kaavio, saabmasterin sivut toimii todella satunnaisesti. Sivujen IP-osoitekkin vaihtuu viikon välein..
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 783
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

savustettu 900s

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

tallessa on, kiitos!
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 783
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

savustettu 900s

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

ruiskun ohjausyksikkö ok kuten myös releet, kiitokset rikulle avusta!

vaan ei käy, huomenna pitää tutkia johtosarjaa tarkemmin.
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Tuli mieleen että onko virranjokablokille menevät johdot virranjakoblokissa kiinni eikä maadoitettu jonkun pultin alle. Itselleni näin ei ole käynyt, mutta yhdessä tekniikanvaihdossa kyllä ja oli kuulemma viassa etsimistä ;)

Toinen mikä tulee mieleen onko ilmanottokanavan luona olevat 6-napaiset liittimet oikein kiinni. Nehän pystyy laittamaan väärinkin.

Kolmas asia on autovahinkokeskukselta ostettu auto ja nehän tyhjentävät tankin ennen myyntiä.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Haza
"Hölösuu"
Viestit: 1288
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:59
Paikkakunta: Merimasku

Viesti Kirjoittaja Haza »

suorsa kirjoitti: Kolmas asia on autovahinkokeskukselta ostettu auto ja nehän tyhjentävät tankin ennen myyntiä.
Eivät muuten tyhjennä kaikista, tonnarin ajoin sieltä tallille suoraan, laitoin vaan tarrakilvet ikkunoihin ja akunkengän kiinni, oli reilu puoli tankkia bensaa ja kaikki muutkin nesteet ok.
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Tekevälle sattuu ja unohtuu ;) Nykyisellä bensanhinnalla auton hinta tippuu roimasti kun on tavaraa tankissa.

Pari vuotta lyijyllisten bensojen poistumisen jälkeen tyhjensin tankin yhdestä purkuautosta joka oli seissyt viitisen vuotta. Oli bensa semmoista tavaraa, että ei siihen aikaan enää hanasta saanut - kyllä auto kylki ja sieti ahtoja ihan kivasti ;)
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Vastaa Viestiin