1onkohan venttiilivälykset tarkastettu?
2.oletko kokeillut vaikka 5 litran kanisterilla,siis pönttö konehuoneeseen
ja pumpulta letku siihen ja kylmäkäynnistys---- jos pelaa heti nin vakiovika tankissa pensasihti limoittunut täysin,scaniallakin ne asentajat aikoinaan löi ruuvimeisselillä siihen reikiä,ettei asiakas tullut takaisin saman asian kanssa.
3.onko seokset ruuvattu liian laihoiksi?
4.palautinjousen toimivuuden voit testata nostamalla kaasumäntää sormella ylöspäin ja jousi painaa sen takaisin. itsellä joskus takerteli,mutta 600 paperilla hieman leivottuani mäntää ongelma katosi.
5. tähän kohtaan palataan sitten kun olet käynyt lävitse em. kohdat
Nyt alkaa mennä hermot
Re: vian korjaus
Sitä mäntää ei missään nimessä tarvitse leipoa hiontapaperilla. Se miten sen jumimaan saa on kannen kiristäminen väärin.mestari kirjoitti: 4.palautinjousen toimivuuden voit testata nostamalla kaasumäntää sormella ylöspäin ja jousi painaa sen takaisin. itsellä joskus takerteli,mutta 600 paperilla hieman leivottuani mäntää ongelma katosi.
(ps. olisi ihan mielenkiintoista tietää mikä _tämänkin_ ongelman tilanne on nykyään. Auttaa myös niitä jotka etsivät vastauksia ongelmiinsa täällä )
#2274
tilanne päällä
autolla oli ajettu 123tkm virheetöntä ajoa,kaasariin koskematta,kunnes
auto jäi risteykseen. diagnoosi naiselta: tulin 4 vaihteella risteykseen ja painoin kytkimen pohjaan ja auto sammui eikä enää lähtenyt käyntiin. Korjaushan oli helppo: heti ensiksi imutorvi irti ja sormi ineen. siis mäntä ylhäällä. kansi auki ja huomasin että männän ulkopinta oli ihmeellisessä mönjä/noki skemassa.
ei auttanut kun hioa se skema pois. sit lelut kasaan ja menox.
auto jäi risteykseen. diagnoosi naiselta: tulin 4 vaihteella risteykseen ja painoin kytkimen pohjaan ja auto sammui eikä enää lähtenyt käyntiin. Korjaushan oli helppo: heti ensiksi imutorvi irti ja sormi ineen. siis mäntä ylhäällä. kansi auki ja huomasin että männän ulkopinta oli ihmeellisessä mönjä/noki skemassa.
ei auttanut kun hioa se skema pois. sit lelut kasaan ja menox.
No tämän tilanne on huono. Pakoputki oli pitkään jo ollut vaihtokunnossa ja pihaan tullessa kuului Puff ja alkoi pärinä. Sammutin ja starttasin uudelleen kun tutkin mistä kohtaa putki on hajalla.
Seuraavana kun olin lähdässä ostamaan uutta putkea, niin ei enää startannut lainkaan. Auto on nyt odottanut torstaista saakka pihassa kunnes kaverillani on aikaa avustaa minua. Itsella kun ei ole ole paikkaa, työkaluja eikä välttämättä taitoakaan tehdä asialle mitään.
En ole viitsinyt edes konepeltiä nostaa ja tutkia saako kipinää, mutta luulen, että kyseessä on jokin polttoaineenpuolen vika.
Seuraavana kun olin lähdässä ostamaan uutta putkea, niin ei enää startannut lainkaan. Auto on nyt odottanut torstaista saakka pihassa kunnes kaverillani on aikaa avustaa minua. Itsella kun ei ole ole paikkaa, työkaluja eikä välttämättä taitoakaan tehdä asialle mitään.
En ole viitsinyt edes konepeltiä nostaa ja tutkia saako kipinää, mutta luulen, että kyseessä on jokin polttoaineenpuolen vika.
Re: tilanne päällä
Olisit heti sanonut että "puhdistaa"mestari kirjoitti:autolla oli ajettu 123tkm virheetöntä ajoa,kaasariin koskematta,kunnes
auto jäi risteykseen. diagnoosi naiselta: tulin 4 vaihteella risteykseen ja painoin kytkimen pohjaan ja auto sammui eikä enää lähtenyt käyntiin. Korjaushan oli helppo: heti ensiksi imutorvi irti ja sormi ineen. siis mäntä ylhäällä. kansi auki ja huomasin että männän ulkopinta oli ihmeellisessä mönjä/noki skemassa.
ei auttanut kun hioa se skema pois. sit lelut kasaan ja menox.
Mutta kait sitä jokaisen kaasuttelijan kaasutin pitäisikin näyttää tältä http://hecxa.kase.fi/upload/pierburg03.jpg
#2274