Äsken kun olisin ajellut saapillani, niin parin sekunnin kuluttua käynnistämisestä alkoi töötti (?) äännellä n. sekunnin välein.
Ääni loppuu parin sekunnin päästä auton sammuttamisesta.
Aiemmin tänään käytin radiota pois paikoiltaan, mutta en irrottanut johtoja.
Mikä tuolle nyt tuli? Ei se ääni ajamista haittaa, mutta jotta kaikki saabistit eivät leimautuisi pöpiksi, niin pitäisi tehdä jotain.
Onko muuta keinoa kuin irrottaa töötin johto?
Apua! Saappini sekosi!
Apua! Saappini sekosi!
Saab 9000 CD -96
Ehdin jo vähän aikaa miettiä auton vaihtoa, mutta
Isäni (ymmärtää autoista sentään vähän enemmän kuin minä) kanssa aloimme selvittää vikaa...töötin johdon irrottaminen ei vaikuttanut. Irrotin mankan ja tutkin onko mankan takana kaikki ok...oli
Kun menin katsomaan tööttiä toiselta puolelta autoa, löysin releen, jossa luki CLICK SE. Sama kuin ikkunan varashälytintarroissa.
Löysin autostani varashälyttimen!
Olin luullut ikkunoissa olevien tarrojen olevan pelleilyä.
Aiemmin päivällä olin vääntänyt myös aiemminkin ihmetyksen aiheenani ollutta lukkoa Kojelaudan alaosassa. Luulin että siitä aukeaa joku luukku. Se onkin varashälyttimen kytkin.
Onneksi väänsin lukkoa omassa pihassa, enkä jossakin marketin pihalla.
Isäni (ymmärtää autoista sentään vähän enemmän kuin minä) kanssa aloimme selvittää vikaa...töötin johdon irrottaminen ei vaikuttanut. Irrotin mankan ja tutkin onko mankan takana kaikki ok...oli
Kun menin katsomaan tööttiä toiselta puolelta autoa, löysin releen, jossa luki CLICK SE. Sama kuin ikkunan varashälytintarroissa.
Löysin autostani varashälyttimen!
Olin luullut ikkunoissa olevien tarrojen olevan pelleilyä.
Aiemmin päivällä olin vääntänyt myös aiemminkin ihmetyksen aiheenani ollutta lukkoa Kojelaudan alaosassa. Luulin että siitä aukeaa joku luukku. Se onkin varashälyttimen kytkin.
Onneksi väänsin lukkoa omassa pihassa, enkä jossakin marketin pihalla.
Saab 9000 CD -96