Tankin vaihto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Tankin vaihto

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Onkos tuossa jotain erikoista huomioitavaa miten tuo kannattaisi tehdä?

Kyseessä on 900i8 -88 -> 900T16 -90, tuossahan menee kaikki käsittääkseni vaihtoon?

Mielestäni tuossa, on isompi tankki ja uudempi pumppu ?

Millainen homma tuo on, vai meneekö se ihan bolt on -systeemillä.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

tarviiko tuossa vaihtaa edes tankkia?

jostakin muistaisin lukeneeni että k-jetin pumppu olisi jopa tehokkaampi?!?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Ainaskin K-jetin pumppu tuottaa kovemman paineen.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin