Saabin rassaus

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
arnoldi
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Huhti 05, 2004 12:27
Paikkakunta: Tampere

Saabin rassaus

Viesti Kirjoittaja arnoldi »

Itse Saabia nyt nelisen vuotta rassanneena voin sanoa, että v**tu ei kannata. Paljon helpommalla pääsee kun hommaa jonku muun auton kuin paljon käytetyn saabin. Ei kenenkään elämä kyllä pelastu. Kuluu vaan aikaa hukkaan ja muu elämä kärsii. Näin käyny itselläniki. Nyt tosin Saabi on tosi käyttö hyvässä kunnossa ja olen vaihtamassa sitä uuden karheaan coupe bemuun jota en tosiaan meinaa rassata yhtään.Meinaan tehdä jatkossa muuta kuin värkätä näiden saabin romujen kanssa. Omani tosin on yksilö kuten varmaan jokaisella muullakin saabistilla.
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1092
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Re: Saabin rassaus

Viesti Kirjoittaja 900S »

arnoldi kirjoitti:Itse Saabia nyt nelisen vuotta rassanneena voin sanoa, että v**tu ei kannata. Paljon helpommalla pääsee kun hommaa jonku muun auton kuin paljon käytetyn saabin. Ei kenenkään elämä kyllä pelastu. Kuluu vaan aikaa hukkaan ja muu elämä kärsii. Näin käyny itselläniki. Nyt tosin Saabi on tosi käyttö hyvässä kunnossa ja olen vaihtamassa sitä uuden karheaan coupe bemuun jota en tosiaan meinaa rassata yhtään.Meinaan tehdä jatkossa muuta kuin värkätä näiden saabin romujen kanssa. Omani tosin on yksilö kuten varmaan jokaisella muullakin saabistilla.
*sniif*
9-5 2,3t Wagon `06
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö

Viesti Kirjoittaja JugiBoy »

Juu osta sä vaan coupes ja ole siitä sitte onnellinen. Onko klubihakemus jo vetämässä? Pitäis sen herneen siellä pääkopassa kertoa, että tää on vihoviimeinen paikka jossa noin avaudutaan.
Viimeksi muokannut JugiBoy, Ke Kesä 08, 2005 21:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

No voi kyynel.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2826
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Bemarilla ajo on helppoa, huoltoon viedään millon mistäkin syystä. Mutta hei! eipähän tarvii rassata, ku ei öljyjäkään voi ite vaihtaa ;)
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Olisit ostanu paremman saapin aihioksi. ;-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
ah79
"Hirsch"
Viestit: 957
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 09:10
Paikkakunta: Espoo

Re: Saabin rassaus

Viesti Kirjoittaja ah79 »

arnoldi kirjoitti:Itse Saabia nyt nelisen vuotta rassanneena voin sanoa, että v**tu ei kannata. Paljon helpommalla pääsee kun hommaa jonku muun auton kuin paljon käytetyn saabin.
Tuon ilmaisun "paljon käytetyn Saabin" voisi mielestäni korvata ilmaisulla "paljon käytetyn auton". Vanhassa autossa on aina rassaamista eikä Saabi ole niistä todellakaan pahimmasta päästä. Jos fyffet riittää uudenkarheaan coupe-bemuun, niin totta kai siinä on vähemmän rassaamista kuin 15 vuotta vanhassa ja kolme satkua ajetussa Saabissa (en tosin tiedä, millainen Saabi sulla on ollut). Tilastollisesti saisit vielä vähemmän korjattavaa, jos hommaisit uudenkarhean Corollan, jossa ei tosin ole ajo-ominaisuuksista tietoakaan edes 15v. vanhaan saappiin verrattuna :wink: . Lisähuomautuksena pitää vielä todeta, että uusilla bemareilla tuntuvat ajavan mu*kut, joilla ei ole mitään mielenkiintoa muita tielläliikkujia kohtaan ja jotka luulevat omistavansa koko tien yksin :evil: . Toivottavasti sulle on Saabilla ajosta kertynyt sen verran huumoria ja inhimillisyyttä, ettet ihan heti saa tartuntaa :? .
#1970
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Nyyh.
BMW 320dA Coupe LCI
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Re: Saabin rassaus

Viesti Kirjoittaja gls »

arnoldi kirjoitti:Itse Saabia nyt nelisen vuotta rassanneena voin sanoa, että v**tu ei kannata. Paljon helpommalla pääsee kun hommaa jonku muun auton kuin paljon käytetyn saabin. Ei kenenkään elämä kyllä pelastu. Kuluu vaan aikaa hukkaan ja muu elämä kärsii. Näin käyny itselläniki. Nyt tosin Saabi on tosi käyttö hyvässä kunnossa ja olen vaihtamassa sitä uuden karheaan coupe bemuun jota en tosiaan meinaa rassata yhtään.Meinaan tehdä jatkossa muuta kuin värkätä näiden saabin romujen kanssa. Omani tosin on yksilö kuten varmaan jokaisella muullakin saabistilla.
ite ainaki rassaan noita omia tuplaysejä ihan huvikseni, mukavaa puuhaa. pakko saada jotakin räplätä vaikka ei olis mitään vikakaan.. :D

osta vaan se bemaris hyvä että oot saabilla vähä harjotellu, osaat tehdä jotakin kun siittä mutteri virittemestä pamahtaa perä! :roll:
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
kt
"Turbo"
Viestit: 297
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 22:43
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kt »

Ajoin juurikin kaverin liikkeestä ostetulla, 16 000e maksaneella -02 vekaralla (2.2 farkku) kalaan Virroille. Ainoa plussa oli moottorin hiljaiset äänet ja vähemmät suhinat kabiiniin ovien tiivisteistä (parempi eristys molemmissa). Minun M90 900i 8v Kat maksoi kymmenesosan kaverin autosta ja sillä on silti mahtavampi ajaa.

Nimim. "Maksoin just liittymismaksut."

P.S. Sitä wunderbaumien käryä, kun oli pissapojan nesteet valuneet 2 vuotta maton alle ja autoa kuivateltiin sähköboksit auki!
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Kiva kiva, lisää uudenkarheita bemareita kyykytettäväksi. :D

-Sami
Viimeksi muokannut Tobbana, Ke Kesä 08, 2005 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Voi voi :wink:
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Saabin rassaus

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

arnoldi kirjoitti:Itse Saabia nyt nelisen vuotta rassanneena voin sanoa, että v**tu ei kannata. Paljon helpommalla pääsee kun hommaa jonku muun auton kuin paljon käytetyn saabin. Ei kenenkään elämä kyllä pelastu. Kuluu vaan aikaa hukkaan ja muu elämä kärsii. Näin käyny itselläniki. Nyt tosin Saabi on tosi käyttö hyvässä kunnossa ja olen vaihtamassa sitä uuden karheaan coupe bemuun jota en tosiaan meinaa rassata yhtään.Meinaan tehdä jatkossa muuta kuin värkätä näiden saabin romujen kanssa. Omani tosin on yksilö kuten varmaan jokaisella muullakin saabistilla.
Itku ja hammastenkiristys huipussaan...

Kuka käski ostaa remonttia itselleen?
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Onnea valinnallasi elämässä, jos bemariin päädyt niin tässä vähän esimakua tulemasta, ei mitään halpoja vikoja. Ja tässä vain murto-osa.. :lol: :lol: :lol:

Lähepä tästä lukemaan, aiheita riittää:

http://www.btcf.fi/forum/forumdisplay.php?f=11

Lanka palaa..
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
janski
"Aero"
Viestit: 464
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 14:53
Paikkakunta: Monnin miljoonakaupunki (Hausjärvi)

Viesti Kirjoittaja janski »

No voi elämän kevät..... :(
Vastaa Viestiin