"jalopuut"

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

"jalopuut"

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Mistäs sais og-sataseen?Vai onko pakko väsätä tarrasarjasta?
vesapo

Re: "jalopuut"

Viesti Kirjoittaja vesapo »

tomaatti kirjoitti:Mistäs sais og-sataseen?Vai onko pakko väsätä tarrasarjasta?
Kysypä vieläkö Chromestyle myy aitopuista sarjaa. maksoi joskus -96 vuonna 1400 FIM

http://www.cromestyle.nu
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Onko sulla "vesapo" tota kuvastoo tai onko "tomaatti" vielä kerenny tilata? Ku oisin halunnu tietää saako sieltä hiilikuitu levyä siihen koetaulun mustan muovin tilalle. Ku ei ite viittis ruveta leikkelemään.

http://www.900aero.com sieltää löytyy "cars" ja sieltä "aeroman's" on joku laittanu vähä jalopuuta.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Hiukan off topic, mutta katsoin hinnan autoni mukana kulkeneesta lisävarustehinnastosta (1992). Puinen kojetaulu OG900:aan maksoi aikoinaan 5566:- 8O
Kirjasessa on muitakin aika mielenkiintoisia lisävarusteita (ja hinnakkaita).
Yks ihan käytännöllinen lisävaruste, jonka voisi itsekkin valmistaa olis tommoinen lämminvesihuuhtelulaite. Vekotin liitetään jäähdyttäjän ylävesiletkuun. Mötikkä toimii lämmönvaihtimen periaatteella (siis siinä on kaksi sisäkkäistä putkea) ja lämmitttää huuhtelunesteen.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Pystytkö Teemu skannaamaan ton lehdykän nettiin?Ois kiva vähän nähdä sitä. :D
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Teemu kirjoitti:Hiukan off topic, mutta katsoin hinnan autoni mukana kulkeneesta lisävarustehinnastosta (1992). Puinen kojetaulu OG900:aan maksoi aikoinaan 5566:- 8O
Kirjasessa on muitakin aika mielenkiintoisia lisävarusteita (ja hinnakkaita).
Yks ihan käytännöllinen lisävaruste, jonka voisi itsekkin valmistaa olis tommoinen lämminvesihuuhtelulaite. Vekotin liitetään jäähdyttäjän ylävesiletkuun. Mötikkä toimii lämmönvaihtimen periaatteella (siis siinä on kaksi sisäkkäistä putkea) ja lämmitttää huuhtelunesteen.
Löysin tuollaisen lämminvesihuuhtelulaitteen romuttamolta yhdestä 99stä. Ihan toimiva juttu, tottakai se piti asentaa heti.. :wink:
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

tomaatti kirjoitti:Pystytkö Teemu skannaamaan ton lehdykän nettiin?Ois kiva vähän nähdä sitä. :D
Niin, minäkin haluaisin! :P
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

tomaatti kirjoitti:
Pystytkö Teemu skannaamaan ton lehdykän nettiin?Ois kiva vähän nähdä sitä.

Joo kaipa tohon olis mahdollisuus, mutta pitäis olla paikka mihin laittais sen. Ei ole tullut vielä kotisivujakaan tehtyä minne laittais. Vihkosessa on 89 sivua tonnarin ja satkun lisävarusteita. Mitenköhän tuo laillisuuspuoli :?:
saab900turbo
"Ruisku"
Viestit: 125
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: "jalopuut"

Viesti Kirjoittaja saab900turbo »

tomaatti kirjoitti:Mistäs sais og-sataseen?Vai onko pakko väsätä tarrasarjasta?
Ei herranjumala :?: :?: :?:

Onko pakko väsätä ollenkaan.... 8O 8O :roll:
Jarru on vauhdin surma!
Nappe
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: To Touko 08, 2003 15:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Nappe »

Kauneus on katsojan silmissä, toiset tosiaan tykkää jalopuusta, toiset ei, toiset jopa bemareista (ja käyttäytyvät sen mukaan)...

Tässä kuva omastani vuonna 2001
http://www.netma.fi/jouko/saab/Ahvenist ... 220015.JPG

Alkuperäiset og-satkun jalopuuosat voi olla hyvin vaikeat löytää, joten nopeampi ja varmasti halvempi tapa on tehdä itse, ensimmäinen versioni on tarralla tehty, tämä toinen on ihan aitoa puuta :)
Saabit Sekalaisia_Saab-aiheisia_kuvia_vuosien_varrelta
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Noi Joukon puut on kyllä komeat.
Hassua kyllä, nykyistä autoani ostatellessa, olisin valinnut mieluummin ilman jalopuita. Kuvassa vastaava tsydeemi kuin omassa. (Sorry, auton malli on kyllä off topic.)
Kuva
Nykyään kun katsoo muovikonsoleita...voi on ne niin hassun/ankean näköiset.
Kuva

Nyt tekisi mieli puita vielä hanskalokeron kanteen ja oviin, tyyliin ng900 avot.

Sama nahkaratista, turhanpäiväistä hapatusta - paitsi jos itsellään sattuu sellainen olemaan.

Kuvat on muulen hakupalvelusta http://www.autoscout24.de, joten kun autot myydään niin varmaan kuvatkin häviää.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Avossa puuta ympäriinsä :

http://f64.nu/photo/saab/nh-1-1024.jpg

Iso on kuva.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

HEH, toi näyttää jo huonekalulta :) Aika styyli

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin