"jalopuut"
"jalopuut"
Mistäs sais og-sataseen?Vai onko pakko väsätä tarrasarjasta?
Re: "jalopuut"
Kysypä vieläkö Chromestyle myy aitopuista sarjaa. maksoi joskus -96 vuonna 1400 FIMtomaatti kirjoitti:Mistäs sais og-sataseen?Vai onko pakko väsätä tarrasarjasta?
http://www.cromestyle.nu
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Onko sulla "vesapo" tota kuvastoo tai onko "tomaatti" vielä kerenny tilata? Ku oisin halunnu tietää saako sieltä hiilikuitu levyä siihen koetaulun mustan muovin tilalle. Ku ei ite viittis ruveta leikkelemään.
http://www.900aero.com sieltää löytyy "cars" ja sieltä "aeroman's" on joku laittanu vähä jalopuuta.
http://www.900aero.com sieltää löytyy "cars" ja sieltä "aeroman's" on joku laittanu vähä jalopuuta.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Hiukan off topic, mutta katsoin hinnan autoni mukana kulkeneesta lisävarustehinnastosta (1992). Puinen kojetaulu OG900:aan maksoi aikoinaan 5566:-
Kirjasessa on muitakin aika mielenkiintoisia lisävarusteita (ja hinnakkaita).
Yks ihan käytännöllinen lisävaruste, jonka voisi itsekkin valmistaa olis tommoinen lämminvesihuuhtelulaite. Vekotin liitetään jäähdyttäjän ylävesiletkuun. Mötikkä toimii lämmönvaihtimen periaatteella (siis siinä on kaksi sisäkkäistä putkea) ja lämmitttää huuhtelunesteen.
Kirjasessa on muitakin aika mielenkiintoisia lisävarusteita (ja hinnakkaita).
Yks ihan käytännöllinen lisävaruste, jonka voisi itsekkin valmistaa olis tommoinen lämminvesihuuhtelulaite. Vekotin liitetään jäähdyttäjän ylävesiletkuun. Mötikkä toimii lämmönvaihtimen periaatteella (siis siinä on kaksi sisäkkäistä putkea) ja lämmitttää huuhtelunesteen.
Löysin tuollaisen lämminvesihuuhtelulaitteen romuttamolta yhdestä 99stä. Ihan toimiva juttu, tottakai se piti asentaa heti..Teemu kirjoitti:Hiukan off topic, mutta katsoin hinnan autoni mukana kulkeneesta lisävarustehinnastosta (1992). Puinen kojetaulu OG900:aan maksoi aikoinaan 5566:-
Kirjasessa on muitakin aika mielenkiintoisia lisävarusteita (ja hinnakkaita).
Yks ihan käytännöllinen lisävaruste, jonka voisi itsekkin valmistaa olis tommoinen lämminvesihuuhtelulaite. Vekotin liitetään jäähdyttäjän ylävesiletkuun. Mötikkä toimii lämmönvaihtimen periaatteella (siis siinä on kaksi sisäkkäistä putkea) ja lämmitttää huuhtelunesteen.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Niin, minäkin haluaisin!tomaatti kirjoitti:Pystytkö Teemu skannaamaan ton lehdykän nettiin?Ois kiva vähän nähdä sitä.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
tomaatti kirjoitti:
Pystytkö Teemu skannaamaan ton lehdykän nettiin?Ois kiva vähän nähdä sitä.
Joo kaipa tohon olis mahdollisuus, mutta pitäis olla paikka mihin laittais sen. Ei ole tullut vielä kotisivujakaan tehtyä minne laittais. Vihkosessa on 89 sivua tonnarin ja satkun lisävarusteita. Mitenköhän tuo laillisuuspuoli
-
- "Ruisku"
- Viestit: 125
- Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 22:36
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: "jalopuut"
Ei herranjumalatomaatti kirjoitti:Mistäs sais og-sataseen?Vai onko pakko väsätä tarrasarjasta?
Onko pakko väsätä ollenkaan....
Jarru on vauhdin surma!
Kauneus on katsojan silmissä, toiset tosiaan tykkää jalopuusta, toiset ei, toiset jopa bemareista (ja käyttäytyvät sen mukaan)...
Tässä kuva omastani vuonna 2001
http://www.netma.fi/jouko/saab/Ahvenist ... 220015.JPG
Alkuperäiset og-satkun jalopuuosat voi olla hyvin vaikeat löytää, joten nopeampi ja varmasti halvempi tapa on tehdä itse, ensimmäinen versioni on tarralla tehty, tämä toinen on ihan aitoa puuta
Tässä kuva omastani vuonna 2001
http://www.netma.fi/jouko/saab/Ahvenist ... 220015.JPG
Alkuperäiset og-satkun jalopuuosat voi olla hyvin vaikeat löytää, joten nopeampi ja varmasti halvempi tapa on tehdä itse, ensimmäinen versioni on tarralla tehty, tämä toinen on ihan aitoa puuta
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Noi Joukon puut on kyllä komeat.
Hassua kyllä, nykyistä autoani ostatellessa, olisin valinnut mieluummin ilman jalopuita. Kuvassa vastaava tsydeemi kuin omassa. (Sorry, auton malli on kyllä off topic.)
Nykyään kun katsoo muovikonsoleita...voi on ne niin hassun/ankean näköiset.
Nyt tekisi mieli puita vielä hanskalokeron kanteen ja oviin, tyyliin ng900 avot.
Sama nahkaratista, turhanpäiväistä hapatusta - paitsi jos itsellään sattuu sellainen olemaan.
Kuvat on muulen hakupalvelusta http://www.autoscout24.de, joten kun autot myydään niin varmaan kuvatkin häviää.
Hassua kyllä, nykyistä autoani ostatellessa, olisin valinnut mieluummin ilman jalopuita. Kuvassa vastaava tsydeemi kuin omassa. (Sorry, auton malli on kyllä off topic.)
Nykyään kun katsoo muovikonsoleita...voi on ne niin hassun/ankean näköiset.
Nyt tekisi mieli puita vielä hanskalokeron kanteen ja oviin, tyyliin ng900 avot.
Sama nahkaratista, turhanpäiväistä hapatusta - paitsi jos itsellään sattuu sellainen olemaan.
Kuvat on muulen hakupalvelusta http://www.autoscout24.de, joten kun autot myydään niin varmaan kuvatkin häviää.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa