
eli ahdot hukassa yli 2500 kierroksella kannentiivisteen vaihdon jälkeen kuten edellisessä topicissa kerroin.
Irrotin apc-poksin liittimen sekä nakutusanturin johdon, seuraavin tuloksin: nakuanturille tuleva musta johto, piippaa yleismittarilla maahan ja neljään-viiteen johdonpäähän apc-poksin päässä.
Vaalea johto, ei piippaa maahan eikä yhteenkään apc-poksiin tulevaan liittimeen! Onkohan tämä ihan oikein?
Itse tulkitsen että musta on maa ja apc-poksiltakin lähtee useampi piuha joista löytyy maa kun auto on sammuksissa? Mutta se vaalea, eikö senkin pitäisi tulla apc-poksille vai pitääkö?
Onko jollakulla tietoa tästä tai jopa niin viitseliäs että voisi tämän mitata ehjästä systeemistä.
Nakutusanturin antoi muuten suunnilleen 800 ohmin vastuksen eikä siis puolen ohmin kuten hetki sitten kirjoitin.
t. Rami