Korjaamoista senverta, että luulisin minkätahansa nyrkkipajan osaavan laittaa tuon sun Saabin. On niin yleinen auto Suomessa.
Jos viet johonkin pikkupajaan, niin hommaa kuitenkin Saabin alkuperäinen alapallo (TRW) tai varaosaliikkeestä ostat TRW-merkkisen pallonivelen. Muita sinne ei kannata laittaa, kun halvoissa ei kestä suojakumit puoltavuotta pidempään ja ne menee väljäksi joka vuosi (esim. Scantech on hanurista). TRW:n maksaa noin 30euroa/kpl. Saab muuten antaa 2vuotta takuuta pallonivelelle, jos en ihan väärin muista.
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
-lisäys: halvimmissa nivelissä ei tule uusia kiinnityspultteja mukana.
Öljyvuodot on yleisiä. Olen nähnyt tiivitäkin koneita, mutta pahin paikka taitaa olla juuri tämä vaihdelaatikon ja lohkon välinen sauma. Pahastikin öljyinen moottori, niinkuin minun 900i:ssä on, ei välttämättä kuitenkaan kuluta öljyä vaihtovälillä paria desiä enempää. Ei sitä öljyä paljoa tarvitse olla moottorin päällä, kun siihen tarttuu pöly ja on tosi paskainen.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)