Bilteman luettelossa on pelkät viivat Saab 900i vm 88-93 ETUjarrupalojen asennussarjan ja kitinänvaimennuslaatan kohdalla.
TAKApalojen kohdalla löytyy asennussarja.
Tarkoittaako edellä mainittu ettei etujarrupalojen vaihdossa tarvita asennussarjaa eikä kitinänpoistolevyjä ?
Jarrulevyjen kohdalla on maininta että uudet levyt tulisi puhdistaa puhdistusaineella.
Käykö lakkabensiini, tärpätti tai apteekista saatava puhdistettu bensa ?
LISÄÄ 900:sen JARRUISTA
Jarrulevyjen puhdistaminen...
Pieni mainos: paras aine jarrulevyjen tms. puhdistamiseen on Würthin puhdistusspray...
Jarruista kun tuli kerran puheeksi niin kysyisinkin kokeneemmilta Saabisteilta seuraavaa. Onko takapaloissa olemassa eriasteisia kovuuksia??? Mielestäni talvikelissä kevyehkössä jarrutuksessa takajarrut eivät vielä juurikaan ole mukana. Sitten kun takaset lukkiutuvat niin etupää on ollut sujona jo pitkään. Eli pehmeämpiä paloja jos sais niin kuka lienee valmistaja niille. Kyselin Lucasin paloja mut joku hurusi että ne olis ns. taksipaloja jotka ei kulu loppuikänäni?? Liekö väärä huhu sitten tuo.
luukas
Ha, katin kontit ja kissan vehkeet, Luukaksen palat on ainoat, joilla löytyi satkuun jarrut myös takapäähän, ne on just sopivan pehmeät eikä kulu yhtää liikaa, kun ne takajarrut toimii pelkästään katsastuksella ja paniikissa.
Tämä siis pätee niihin malleihin, joissa käsijarru etupyörissä, uudemmissa on ihan oikeet jarrut takanakin.
Tämä siis pätee niihin malleihin, joissa käsijarru etupyörissä, uudemmissa on ihan oikeet jarrut takanakin.
Mä ostin motonetistä ferodon palat taakse, myyjä kehui niiden olevan paremmat kuin 'ne toiset' joita myyvät, eikä hintaeroakaan tainnut olla kuin euronpari. Perkele ne kitisevät niin että taju lähtee jos vieressä sattuu seisomaan kun jarruttaa. kohta pari kuukautta on kärsitty kitinää kun en ole aikaiseksi saanut vaihtoa toisiin, tarttis vaihtaa ja viedä takasin sinne mistä ne on haettukkin.Mimmi kirjoitti:Älä osta b-osia. Hae vaikka Motonetistä kunnolliset jarruosat.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429