lucaf kirjoitti:mitäs lietsontaa täällä oikein harrastetaan? onko edes kysytty haluaako joku väittää et 9-3 on aidompi saab kun ng900? ja nämähän on makuasioita, joten ei voi olla myöskään väitteitä, joten ei voi olla myöskään fuulaa
moderaattoriksi harjoitteleva luca
Pilke silmäkulmassa kirjoitin viestini
Mutta tuo ng900/og9-3 erottelu on asia jota en suostu hyväksymään, tosin täysin väärä palsta asian pähkäilemiseen.
Nooppa on erittäin onnistunut sekasikiö, tuleva klassikko kuten Vesa & kumppanit on jo monet kerran todenneetkin
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Kyllä mun tietääkseni ysikymppi oli ihan suomalaisille suunniteltu karvalakki ysiysin korvaajaksi.. Tonnari liian kallis monille ja satku kai sitten liian iso.
Kyllä mun tietääkseni ysikymppi oli ihan suomalaisille suunniteltu karvalakki ysiysin korvaajaksi.. Tonnari liian kallis monille ja satku kai sitten liian iso.
Eihän kymppi tosin paljoa satkua pienempi ole..
Voipi olla niinkin, en tiä. Tuli vaan mieleen tollanen juttu.
No niih..johan oli keskustelu 90 asia tuli selväksi.
Lievästi offtopiccia hipoen tuo 93 vs. ng900 eroavaisuus. Laatu. Olkoonkin että kummatkin on melko kaukana malmikasa-panssarivaunu-saabeista niin onhan niissä sentään se ero että ng900 ruostuu kuin Opeliksi konsanaan (ja muovinen sisusta kulahtaa ihan hirveäksi, käykääs katsomassa 10v vanhaa 200tkm veivattua rattia...öööks) niin 93:ssa on menty taas laadukkaampaan suuntaan eikä niissä ikä näy läheskään niin pahasti. Valitettavasti ei myöskään hinnassa näy mitään positiivista....
Näin minä tuumin ja skippaan ngsatkut kokonaan.
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Saabsick kirjoitti:No niih..johan oli keskustelu 90 asia tuli selväksi.
Lievästi offtopiccia hipoen tuo 93 vs. ng900 eroavaisuus. Laatu. Olkoonkin että kummatkin on melko kaukana malmikasa-panssarivaunu-saabeista niin onhan niissä sentään se ero että ng900 ruostuu kuin Opeliksi konsanaan (ja muovinen sisusta kulahtaa ihan hirveäksi, käykääs katsomassa 10v vanhaa 200tkm veivattua rattia...öööks) niin 93:ssa on menty taas laadukkaampaan suuntaan eikä niissä ikä näy läheskään niin pahasti. Valitettavasti ei myöskään hinnassa näy mitään positiivista....
Näin minä tuumin ja skippaan ngsatkut kokonaan.
Joissain vuosimalleissa kait oli ovien sinkityksessä jotain ongelmia, meidän kummassakaan ex-ngsatkussa ei ole ollut ruosteen ruostetta. Kuka hullu nyt ostaa ngsatkun jossa ei ole nahkaverhoilua ja nahkarattia?
Kojelauta kun on sama kuin 9-3:ssa eli saattaa kestää sisätiloiltaan 9-3:ea paremminkin.
Itse henkilökohtaisesti skippaan 9-3:t kokonaan, ngsatku on päällisinkin puolin siistimpi, mutta makuasiotahan nämä. Laadun puolesta noissa ei ole mitään eroja puolin eikä toisin, pelkkiä vääriä mielikuvia ja harhaluuloja.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Mielikuvaa ja omaa päätä, sieltähän nää lähtee.
Jatkan OGsatkulla ajoa, vaimo saa ajaa tonnarilla ja ens kesänä ajan 99LEA:lla HÖH
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Laitetaan sitten kunnon bensaletkut ettei tuppukylässä possahtele....voidaan antaa savumerkkejä jokilaaksojen yli
Älä Lefa sure....ei ne ole vielä lähelläkään ajokunnossa....kunhan rehvastellaan kun on KOOKOOOO talvi ja kevät aikaa
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Saabsick kirjoitti:Laitetaan sitten kunnon bensaletkut ettei tuppukylässä possahtele....voidaan antaa savumerkkejä jokilaaksojen yli
Älä Lefa sure....ei ne ole vielä lähelläkään ajokunnossa....kunhan rehvastellaan kun on KOOKOOOO talvi ja kevät aikaa
Jep, uudet letkut ja putket kokonaisuudessaan, epäilen että siinä omassasikin ovat ne bensatankille menevät putkenpätkät huonossa hapessa, ovat aika arassa paikassa. Samalla uusii ne kaikki putket/letkut, pitäisi vaan löytää sopivaa metalliputkea, mieluiten alkuperäistä paksumpaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98