Diaknoosini on : Määränsäädin tullut ehkä tiensä päähän.
Kysymys: Mistä uusi ja paljonko kustantaa / löytyykö joltain ystävällisesti ehyttä, huomattavasti vähemmän ajettua vai mitä pitäisi tehä... ????
Auto on -87 iivari 900 , 8 valve ja mekaanisilla K-jetronik ruiskulla.
Ei oo ennen tarttenut rapata K-jetronikkiä, vaan nyt ilmeisesti pitää tutustua sielunelämään ku on aina ennen pelannut kuin junanvessa.......

Sen "huonon"käynnin huomaa myös kun nostaa vapaalla kieroksia n. 1500 rpm , niin kone "rykii", kuin saisi joku pytty liikaa bensaa mutta kun kierroksia nostaa enemmän niin se loppuu eli ruiskutusmäärät tasoittuu...
Syttypuoli pitäis olla kunnossa, vaihdettu mm. Virranajakajan kansi, pyörrin,johdot, tulpat, alip.säädin(oli muuten rikki..),ohjausyksikkö uutta. tarkastettu liitokset ym ym. Ei alipainevuotoja , seos säädetty tyhjäkäynnillä 3,5, polttoainesuodatin uusi, kylmäkäyntilisäilmaventtiili kuumana kiinni. jne jne. En muuta keksi kuin määränsäädin vian . V.....aa niin ettei veri kierrä....

Vai oisko niin että se yksi suutin olisi viallinen sekä uusissa että vanhoissa suuttimissa ja aukeekin liian pienillä paineilla. APUUVA; Auttakaa ketkä ootte rapanneet näitä... Vai ajanko motarilla koko talven...
