Kaverilla on myös rakennettuna tuollainen putkirunko, satkun etupään ripustukset takana ja T16 moottori isolla välijäähyllä. Aika hurja peli, ei taida tuolla teho/paino-suhteella olla monellakaan autolla mitään sanomista.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Tekniikanmaailman numerossa: 10/1995 Hauskin Saab: Saab 900 Turbo Hasselberg
Lehti on luultavasti jossain kotona "arkistoituna". Kaivan esille jos muistan/ehdin. Kaveri oli ollut ensin Saabilla töissä ja sittemmin rakentanut keskimoottori satkun. Tämä tapahtui jossain lämpimämmässä ilmastossa.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Miksi siirtää kone taakse ja tyytyä pelkkään takavetoon? Toinen kone sinne taakse ja neliveto! Onhan kaksmoottoriautoja nähty, esim. Audi TT:stä tehty:
SAABMikko kirjoitti:Suomalaisten autoinsinööriopiskelijoden RaceAbout-projekti: roadster keskimottorilla (Saab B204L). Autostahan on ollut paljon juttua mm. autolehdissä. http://www.raceabout.fi/car_techfeatures.php
On varmaan alustassakin säätämistä että saa kulkemaan hyvästi jos keskimoottorin rakentaa. Pystyykö 99 Saabbia muuten keventämään mitenkä paljon ihan jos rälläköi peltiä pois ja raapii kaiken ylimääräsen pois?