Kytkin sylinterin korjailua

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
tuna1000
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Maalis 08, 2005 20:22
Paikkakunta: Siilinjärvi

Kytkin sylinterin korjailua

Viesti Kirjoittaja tuna1000 »

Kiinnostus Saabin rakenteluun alkoi taas. Ongelmana on että kytkin polkimen sylinteristä on se muoviosa mihin nesteletku tulee kiinni on poikki irti hajalla. Eli voiskohan siihen yrittää sovittaa metalliputkesta uutta? Sitten neste putkien nipoista on menny kierteet kun ei mene pohjaan asti ja nesteet tietysti tulee pihalle. Saakohan niitä uusittua mitenkään kun ei ole työkalua millä sais sen putken pään muotoiltua että sais uuden nipan?
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja toms »

Noihin vikojen korjauksiin ja jötöstelyyn kulutettu aika+materiaali + Nortit ja keekut ,niin ostais uuden alkuperäisen ja asennuttas sen liikkeessä sinne hinurilla hinauttamalla , kaverille maksais että tois takaisin, ite ottas "kaari"ryyppyjä kotona sohvalla ym.. ja jäiski rahaa ...

Hajottamolta / foorumin kautta uuskäytetty, sinne tiivisteet ja uus jousi , avot, ei tartte värkätä. ja putki samalla uuttavanhaa... Saabi on niin hieno auto et sitä ei saa jötöstellä vaan se vaatii kunnon korj... Anteeksi huoltoa ja hellää pitoa.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Vastaa Viestiin