Kytkin sylinterin korjailua
Kytkin sylinterin korjailua
Kiinnostus Saabin rakenteluun alkoi taas. Ongelmana on että kytkin polkimen sylinteristä on se muoviosa mihin nesteletku tulee kiinni on poikki irti hajalla. Eli voiskohan siihen yrittää sovittaa metalliputkesta uutta? Sitten neste putkien nipoista on menny kierteet kun ei mene pohjaan asti ja nesteet tietysti tulee pihalle. Saakohan niitä uusittua mitenkään kun ei ole työkalua millä sais sen putken pään muotoiltua että sais uuden nipan?
Noihin vikojen korjauksiin ja jötöstelyyn kulutettu aika+materiaali + Nortit ja keekut ,niin ostais uuden alkuperäisen ja asennuttas sen liikkeessä sinne hinurilla hinauttamalla , kaverille maksais että tois takaisin, ite ottas "kaari"ryyppyjä kotona sohvalla ym.. ja jäiski rahaa ...
Hajottamolta / foorumin kautta uuskäytetty, sinne tiivisteet ja uus jousi , avot, ei tartte värkätä. ja putki samalla uuttavanhaa... Saabi on niin hieno auto et sitä ei saa jötöstellä vaan se vaatii kunnon korj... Anteeksi huoltoa ja hellää pitoa.
Hajottamolta / foorumin kautta uuskäytetty, sinne tiivisteet ja uus jousi , avot, ei tartte värkätä. ja putki samalla uuttavanhaa... Saabi on niin hieno auto et sitä ei saa jötöstellä vaan se vaatii kunnon korj... Anteeksi huoltoa ja hellää pitoa.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147