Terve. Oon uusi täällä ja tuli hommattua eka saabbi.
Ongelmana on jälkikäynti ja kaasutin on märkä pohjasta.
Missä vika voisi olla? Onko täällä tampereen ympäristössä kohtuu halpaa paikkaa jossa sen voisi säädättää? Tai jotain harrastajaa joka voisi hieman neuvoa miten saada säädöt suunnilleen kohdalleen, voin sen kyllä itse sitten säätää.
Kiitoksia jo näin etukäteen.
cd 175 ongelmia
kokeile 98 oktaanista tai lisää oktaaneja jollain lisäaineella, kaasarit tuppaa jälkikäymään 95 :lla.
Jos kone on karstoittunut niin se lisää jälkikäyntiä.
Jos kaasari on öljyisen paskanen ja silleen alta niin ei se vielä mitään merkitse, vanha on aina vanha.
säädöt ei välttämättä ole pielessä ellei joku into-Pii ole sitä ruuvaillut.
Mutta kuluvia ovat mm. kalvo, lämpöanturi, uimurin neula ( voi tulvia), akseli n läpivienti aiheuttaa ilmavuotoja kuluneena jne....kulutus ja tyhjäkäynti lähinnä kertovat kunnosta.
onhan vaimennussylinterissä oikea määrä automaatti tms. öljyä, sekin tuppaa hupeneen vuosien saatossa.
Koeta löytää vanha hyväkuntoisempi jos palikka on tiensä päässä, noihin kunnostuspaketteihin ainakaan minä en oikein luota ....
Jos kone on karstoittunut niin se lisää jälkikäyntiä.
Jos kaasari on öljyisen paskanen ja silleen alta niin ei se vielä mitään merkitse, vanha on aina vanha.
säädöt ei välttämättä ole pielessä ellei joku into-Pii ole sitä ruuvaillut.
Mutta kuluvia ovat mm. kalvo, lämpöanturi, uimurin neula ( voi tulvia), akseli n läpivienti aiheuttaa ilmavuotoja kuluneena jne....kulutus ja tyhjäkäynti lähinnä kertovat kunnosta.
onhan vaimennussylinterissä oikea määrä automaatti tms. öljyä, sekin tuppaa hupeneen vuosien saatossa.
Koeta löytää vanha hyväkuntoisempi jos palikka on tiensä päässä, noihin kunnostuspaketteihin ainakaan minä en oikein luota ....
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
vettä kunnolla kaasarin läpi niin lähtee karstat! kierroksia kunnolla ja jollain pienella kastelukannulla vettä sisään. tulpista kyllä yleensä joku sanoutuu tämän jälkeen irti tehtävästään.
tarkista että se sähköinen höyrysulkuventtiili toimii, se johon tulee johto.
tyhjäkäynti vähän alle tonniin.
tarkista että se sähköinen höyrysulkuventtiili toimii, se johon tulee johto.
tyhjäkäynti vähän alle tonniin.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
-
- "Aero"
- Viestit: 323
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2003 10:18
- Paikkakunta: Porvoo
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 22:50
98 olenkin tankannut. Kerran pistin epähuomiossa 95:sta ja silloin oli ihan älyttömästi jälkikäyntiä
Bensaa tulee vähän sieltä kohokammion tuuletus putken kautta ulos, mikähän on vika vai onko ominaisuus?
Pitääkös tässä mallissa olla se 8mm poranterä välissä kun säätää?
Kiitoksia vastauksista, mistähän kannattaisi kysellä uutta kaasaria jos tuo ei enää tuosta tokene?

Bensaa tulee vähän sieltä kohokammion tuuletus putken kautta ulos, mikähän on vika vai onko ominaisuus?
Pitääkös tässä mallissa olla se 8mm poranterä välissä kun säätää?
Kiitoksia vastauksista, mistähän kannattaisi kysellä uutta kaasaria jos tuo ei enää tuosta tokene?