Kampiakselin asento anturi/Hall anturi hukassa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Kampiakselin asento anturi/Hall anturi hukassa

Viesti Kirjoittaja junnu »

-90 ässä alkoi tiputtaan öljyä kampiakselin hihnapyörän päästä,Viikon ajon jälkeen alkoi nykimään(katkomaan) vedätettäessä,Ohitukset ei meinaa onnistua olenkaan.Kamalampaa kuin ahtojen lasku.normaali ajossa ei ongelmia.Saabilla neuvoivat irroittamaan ja pesemään sen,Löytyy hihnapyörän takaa?(170euroo uusi)Nyt hihnapyörä irti,Pitäiskö pian näkyä????Pari pientä torxia näkyy,Otanko öljypumpun irti.Kone paikallaan.Huijjasko ne mua,Voisko vika olla pääteaste :?: :?:
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Hetkonen, ässässä ei ole kampiakselin asentoanturia. Siinä on ihan perinteinen jakajasytkä, ei EZK:ta.

Kyllä se vika jostain muualta sytkästä löytyy.. Veikkaisin ensinnä tulppia/tulpanjohtoja ja muita perinteisiä, voi se olla pääteastekin. Kaikki nuo osat onneksi halpoja ja helppo kokeilla vaihtaa. Älä unohda puolaa, sekin voi olla syypää. Onko virranjakajan alipainekello ehjä (ime/puhalla letkuun, ei saa ilma suhista?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

Jassoo,Ei muuta kuin stefa vaihtoon ja kamat kasaan.tuo tieto helpotti.
nyt nukkumaan.
Vastaa Viestiin