Itse olen koko ajan ruikuttamassa; miten? miksi? minkälainen? miten?. Ei jaksa oikeen kirjotella mutuu ku auto painaa päälle. noh se tästä etupuheesta

Letkuja ihmetellessä silmä osu ikävästi johtonippuun siinä laturin vieressä. Sulanut kaapeli.. eikus niitä onkin neljä.
Rupesin puukottaa auki niitä mustia kortonkeja ja ne kapelit oli siis kokoa matkaltaan palanneet. Lämpötilan anturin piuha, solkun piuha + ne kaksi muuta liitoksiinnsa asti.
Jaa että mitkä piuhat...
Kuskin puolella siellä konehuoneen puolella heti oven vieressä kun on niitä sähköplugeja.
Siellä on yksi 2x3napainen plugi. jossa seuraavat piuhat:
Paksumpi keltainen - menee solkulle
Paksumpi punavalk - liittyy yhtä paksuun punaiseen kaapeliin ruiskun johtosarjan sisällä ja menee auton sisälle päin (koneen päällä)
ohkasempi vihrvalk - liittyy taasen paksumpaan vihreään (sama kun tuo ylempi)
ohkasempi kelta valk - lämpötilan anturille.
Siinä urosliittimessa oli nro sarja: 9503475 jos siitö ois apua.
samassa johto nipussa meni useampikin kaapeli, mutta niistä oli liitin kytkemättä. meni taasen AMM ja lisäIvenan suuntaan. (ollut aina irti)
Nippuun yhdisty vielä laturin vierestä 2 mustaa kaapelia, toinen oli liitettynä samanlailla johtosarjaan ja meni auton suuntaan. Toinen meni omaan "putkeen" punaisen kaapelin kanssa.
Ainoastaan ne 4jä kaapelia on palanaut. Minne ne menee ja mitä ne tekee?? Voisko olla että solkun kaapeli olisi sulanut kun yritin pyöritellä (kone kyllä pyöri), sulattanut naapuri kaapelit ja maadoittanut startti virtaa sitäkautta ja polttanut piuhat????
Teippaanko vain umpeen? vai tsekkaanko jtn laitteita tms jos ois hajonnu. Yhtään sulaketta ei ollut palanut.
Ja minä kun luulin että auto toimisi jo tänäiltana

Kiitoksia vielä kerran kaikille kun jaksanu jeesa amatööri monttööriä näinkin pitkälle